۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رئیس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا منصوب شد
کد خبر: ۳۶۱۸۴۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲ ساعت: ۰:۳۴ ↗ لینک کوتاه

با حکم وزیر علوم و تحقیقات؛

رئیس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا منصوب شد

دکتر حامد قربانی با حکم وزیر علوم و تحقیقات به مدت چهار سال به عنوان رئیس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا منصوب شد.

رئیس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا منصوب شد
به گزارش حوزه علم و فناوری صبح قزوین؛ به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا، دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس مصوبه جلسه ۵۲ تاریخ بیست‌وسوم بهمن‌ ماه ۱۴۰۱، کمیته تعیین رؤسای دانشگاه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی حکم دکتر حامد قربانی به عنوان رئیس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا را به مدت چهار سال صادر کرد.
 
در بخشی از این حکم آمده است:
 
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «ریاست مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا» منصوب می‌شوید.
 
انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی به کار گیرید.
 
توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
 
به گزارش ایسنا، حامدقربانی دانش‌آموخته رشته مهندسی مواد و عضو هیئت علمی گروه مهندسی مواد، شیمی و پلیمر مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بوئین زهرا با مرتبه استادیار است.
 
انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان