۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قصابی‌های متخلف در قزوین نقره‌داغ شدند
کد خبر: ۳۶۱۸۰۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ساعت: ۹:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

قصابی‌های متخلف در قزوین نقره‌داغ شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین، ضمن هشدار به عرضه کنندگان متخلف گوشت قرمز از مجازات تعزیری ۶ واحد قصابی خبر داد.

قصابی‌های متخلف در قزوین نقره‌داغ شدند
علیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ اظهار کرد: با توجه به نوسانات کاذب قیمت برخی اقلام و مایحتاج اساسی در بازار به ویژه سوء استفاده‌های صورت گرفته در عرضه گوشت قرمز، گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با حضور روسای شعب این مرجع و بازرسان دستگاه‌های نظارتی از واحدهای صنفی قصابی، سرکشی به عمل آوردند.
 
وی افزود: طی ده‌ها بازرسی به عمل آمده، ۶ واحد قصابی به دلیل تخلفات محرز؛ گرانفروشی، کم فروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت، پلمپ و نصب بنر در سر درب واحد صنفی محکوم شدند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تشدید نظارت‌ها و کنترل عملکرد دامداران، کشتارگاه‌ها، قصابی‌ها و فروشگاه‌های عرضه‌کننده گوشت قرمز با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، حفظ ثبات بازار شب عید تداوم خواهد یافت و در این خصوص با استفاده دقیق و حداکثری از اختیارات اعطایی سران قوا با قانون شکنان اقتصادی و برهم زنندگان امنیت بازار، برخورد قاطع به عمل خواهد آمد.
 
این مسوول، اطلاع رسانی منظم از اقدامات صورت گرفته را حق مردم دانسته و یادآور شد: اخبار مربوطه از خبرگزاری‌های رسمی، رسانه‌ها و شبکه‌های استانی به اطلاع عموم خواهد رسید و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می‌توانند مراتب را جهت پیگیری‌های لازم به این مرجع گزارش نمایند.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان