۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین از افتتاح خط ریلی پایانه صادراتی تا کلنگ‌زنی پردیس فناوری در قزوین
کد خبر: ۳۶۱۶۰۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ساعت: ۱۴:۵۹ ↗ لینک کوتاه

در هفتمین روز از دهه فجر صورت گرفت؛

از افتتاح خط ریلی پایانه صادراتی تا کلنگ‌زنی پردیس فناوری در قزوین

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور محمد مهدی اعلایی، استاندار و نماینده عالی دولت در استان قزوین چند طرح در شهرستان آبیک افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

از افتتاح خط ریلی پایانه صادراتی تا کلنگ‌زنی پردیس فناوری در قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور محمد مهدی اعلایی، استاندار و نماینده عالی دولت در استان قزوین چند طرح اقتصادی و فناوری در شهرستان آبیک افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


واحد صنعتی یوفو در شهرستان آبیک افتتاح و به بهره‌برداری رسید

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فتوحی فرماندار آبیک، وکیلی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و تعدادی از مسئولان استانی، واحد صنعتی یوفو مستقر در شهرک صنعتی کاسپین یک افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است؛ این پروژه با ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی برای ۵۰ نفر در زمینه تولید قطعات رله خودرو، انواع فن، شمع و دلکو خودرو فعالیت می‌کند.

افتتاح خط ریلی پایانه صادارتی محصولات کشاورزی استان قزوین

خط ریلی پایانه صادارتی محصولات کشاورزی استان قزوین همزمان با هفتمین روز از دهه فجر با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان آبیک برگزار شد.
لازم به ذکر است؛ این پروژه با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده است.

در این مراسم رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فتوحی فرماندار آبیک، افضلی رئیس سازمان صمت استان، وکیلی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، عطایی سرپرست جهاد کشاورزی استان و تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان نیز حضور داشتند.

آیین کلنگ‌زنی بزرگترین پردیس فناوری کشور در آبیک برگزار شد

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر آیین کلنگ زنی بزرگترین پردیس فناوری کشور در شهرستان آبیک با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، فتوحی فرماندار آبیک، احمدی رئیس پارک علم و فناوری قزوین، صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، وکیلی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و تعدادی از مسئولان استانی برگزار شد.

گفتنی است؛ برای احداث این پروژه ۷۲ هکتار زمین در جوار شهرک صنعتی کاسپین ۲ شهرستان آبیک پیش بینی شده است که در فاز نخست ۵ هکتار زمین تعیین شده و شرکت‌های دانش‌ بنیانی که در پردیس مستقر می‌شوند بیشتر از صنایع سبز خواهند بود.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان