۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین بنیاد مسکن به دوردست‌ترین روستاهای کشور خدمات می‌دهد
کد خبر: ۳۶۱۶۰۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ساعت: ۱۰:۱۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

بنیاد مسکن به دوردست‌ترین روستاهای کشور خدمات می‌دهد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف در دهه فجر و خدمت رسانی گسترده حتی در دوردست‌ترین روستاها گفت: اسکان و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان در زلزله خوی با جدیت انجام می‌شود.

بنیاد مسکن به دوردست‌ترین روستاهای کشور خدمات می‌دهد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین،  اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت دهه فجر که شب گذشته در مسجد امام حسن عسکری(ع) قزوین برگزار شد، ایام دهه فجر را بهترین فرصت برای درمیان گذاشتن مسائل مختلف کشور با مردم دانست و اظهار کرد: باید از ظرفیت مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی برای جهاد تبیین و اطلاع رسانی به مردم استفاده کرد.

وی با بیان اینکه سلاح پیروزی امام خمینی(ره) اعتقادات دینی و قرآنی بود، افزود: انقلاب اسلامی ایران با سلاح ایمان و اعتقادات مردم مومن و انقلابی و خون شهدا شکل گرفت و موجب حیرت جهان شد.

نیکزاد بیان کرد: صدام به دلیل عدم شناخت اعتقادات مردم ایران و آمار و اطلاعات غلطی که از سوی هم‌پیمانان خود دریافت می‌کرد؛ انقلاب تازه پیروز شده ایران را فاقد امکانات و ارتش منسجم تلقی می‌کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه افزود: نتیجه محاسبات و تحلیل اشتباه صدام و هم‌پیمانانش در جنگ با ایران و توهم تصرف پایتخت طی چند روز سبب شد تا پیروزی در هشت سال دفاع مقدس نیز در کارنامه درخشان جمهوری اسلامی ثبت شود.

وی دشمنان را از شناخت فرهنگ شهادت و قدرت اعتقادات دینی و اسلامی عاجز دانست و تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی همه مردم از کوچک تا بزرگ هرکدام به اندازه وسع خود ولو ناچیز به جبهه کمک می‌کردند که این همدلی، افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران است.

این مقام مسئول ابراز کرد: دشمن بعد از ناکامی در جنگ فهمید که ابزار قدرت ایران اعتقادات مردم است؛ لذا در طول این سال‌ها نقطه قوت ما یعنی اعتقادات و ایمان مردم را هدف قرار دادند.

وجود سپاه برای ملت‌های آزاده، امنیت‌آفرین است

رئیس بنیاد مسکن کشور با اشاره به خباثت‌های دشمن بیان کرد: دشمنانی که در طول جنگ مادران و خواهران و زنان ایران را داغدار کرده، دانشمندانمان را ترور و دارو را از ملت ما دریغ می‌کند ادعای دلسوزی برای مردم ایران به ویژه زنان را دارند.

نیکزاد با اشاره به خاطره آزاد شدن یک زن سوری از روستای محاصره شده توسط داعش به دست سردار شهید سلیمانی تصریح کرد: مردم رنج کشیده در سراسر دنیا از دیدن سپاه احساس آرامش می‌کنند.

وی افزود: قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست تحریم کشورهای متخاصم بیانگر دشمنی آنان با ملت ایران است چرا که وجود سپاه برای ملت‌های آزاده، امنیت‌آفرین است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به فتنه اخیر ابراز کرد: امروز حجاب پایگاه جمهوری اسلامی و به معنای توانمندی نظام اسلامی است، لذا دشمن سعی در تخریب آن دارد.

وی در پاسخ به اینکه چرا دشمن در برداشتن چادر و حجاب از سر زن ایرانی هزینه می‌کند، بیان کرد: نتیجه حجاب اسلامی تربیت جوان مومن و انقلابی و در ادامه توانمندسازی انقلاب و جامعه خواهد بود.

نیکزاد در ادامه تاکید کرد: تریبون‌داران و اثرگذاران جامعه وظیفه دارند با جهاد تبیین و روشنگری و اطلاع‌رسانی در جامعه نقشه دشمنان را خنثی کنند.

فاصله بین مردم و مسئولین در جمهوری اسلامی کم است

این مقام مسئول با اشاره به امدادرسانی گسترده به مردم در زلزله اخیر خوی گفت: فاصله بین مردم و مسئولین در جمهوری اسلامی کم است و نمونه آن حضور سریع مسئولین مختلف برای امدادرسانی در زمین لرزه خوی و تشکیل جلسه فوری برای اسکان و امداد اضطراری به آسیب‌دیدگان است.

وی خاطرنشان کرد: همراهی مسئولین و مردم در کنار هم و حضور متحدانه آنها نعمتی بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف در دهه فجر و خدمت رسانی گسترده حتی در دوردست‌ترین روستاها اظهار کرد: امروز هر کسی می‌خواهد برادری و حسن نیت خود را ثابت کند باید خدمت بیشتری برای مردم انجام دهد.

نیکزاد تصریح کرد: ما اگر برای اشتغالزایی جوانان و مسکن سازی حداکثر توان خود را بگذاریم آن موقع می‌توانیم ادعای انقلابی بودن بکنیم و هرچقدر موفق‌تر وبیشتر عمل کنیم انقلابی‌تر هستیم.

وی در پایان به وعده ساخت یک میلیون مسکن توسط رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور به عنوان فرمانده میدان با اشراف به توان بالای نیروهای متخصص و مصالح داخلی وعده ساخت یک میلیون مسکن را دادند پس این امر با وجود سنگ‌اندازی و مخالفت‌های عده‌ای محقق شدنی است و تنها به همت و اراده مسئولین انقلابی بستگی دارد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان