۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۴۰ پروژه همزمان با دهه فجر در تاکستان به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: ۳۶۱۵۳۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ ساعت: ۱۳:۱۱ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان تاکستان:

۱۴۰ پروژه همزمان با دهه فجر در تاکستان به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان تاکستان گفت: همزمان با چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ۱۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۵ میلیارد تومان در شهرستان تاکستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

۱۴۰ پروژه همزمان با دهه فجر در تاکستان به بهره‌برداری می‌رسد
اسدالله حمزه‌ای فرماندار شهرستان تاکستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ اظهار کرد:همزمان با چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران 140 پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۵ میلیارد تومان در شهرستان تاکستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در 4 بخش مرکزی، اسفرورین، خرمدشت، ضیاءآباد و و مجموع 5 شهرداری به بهره‌برداری خواهند رسید، افزود: پروژه‌ها در 9 حوزه مختلف اعم از عمرانی، خدماتی، کشاورزی، دهیاری‌ها و بنیاد مسکن، صنعت، برق‌رسانی، آموزش، بهداشت، راهداری و حمل‌ونقل، سایر پروژه در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان تاکستان از افتتاح  ۶۵ پروژه در حوزه دهیاری‌ها و بنیاد مسکن با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان خبر داد و عنوان کرد: 10 پروژه درمجموع 5 شهرداری با اعتبار 30 میلیارد تومان، 8 پروژه در حوزه کشاورزی با اعتبار 7 میلیارد تومان، دو پروژه در حوزه صنعت با اعتبار 30 میلیارد تومان از پروژه‌های در نظر گرفته شده‌ ای هستند که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

حمزه‌ای ادامه داد: 18 پروژه در حوزه برق‌رسانی و انتقال خطوط شبکه با اعتبار 19 میلیارد تومان، 14 پروژه در حوزه آموزش با اعتبار 52 میلیارد تومان، یک پروژه در حوزه بهداشت با اعتبار یک میلیارد تومان، 6 پروژه  در حوزه راهداری‌و حمل‌و‌نقل جاده‌ای با اعتبار 55 میلیارد تومان و 16 پروژه در سایر حوزه‌ها نظیر بسیج سازندگی و.. با اعتبار 16 میلیارد تومان از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان