۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حکومت صالحان بر جهان، وعدۀ قطعی خداوند است
کد خبر: ۳۶۱۵۲۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ساعت: ۲۳:۲۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

حکومت صالحان بر جهان، وعدۀ قطعی خداوند است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن، سالروز ورود امام‌خمینی (ره) به میهن اسلامی گفت: حکومت صالحان و شایسته‌ترین انسان‌ها بر جهان، وعدۀ قطعی خداوند است.

حکومت صالحان بر جهان، وعدۀ قطعی خداوند است
به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم گرامیداشت 12 بهمن، سالروز ورود امام‌خمینی (ره) به میهن اسلامی که در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در آیه 81 سوره اسراء فرموده‌اند حق آمد و باطل نابود شد، باطل همواره نابودشدنی و حق ماندگار است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: عدالت حق است، وقتی بساط ظلم برچیده می‌شود یعنی با آمدن حق، ظلم نابود می‌شود؛ حق، توحید، معرفت و محبت اهل‌بیت (ع) است، حق اخوت ایمانی بین آحاد مؤمنین است، حق باید حاکم شود تا کینه و عداوت‌ها باطل شوند.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: وقتی اخوت، معرفت و انسانیت حاکم شد، بساط نفرت، کینه، قساوت، دشمنی و سوءظن برچیده می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: ما خدا را شاکریم که در سال ۴۲ مبارزات برای انقلاب اسلامی توسط عبدی صالح، انسانی خودساخته و مؤمنی متکی به خدا آغاز شد، آن زمان که در سال 42 امام خمینی (ره) انقلاب‌شان را آغاز کردند حاج قاسم دانش‌آمو بودند اما به یکی از برجسته‌ترین شاگردان مکتب امام و الگوی دانش‌آموزان تبدیل شد.
 
نماینده‌ ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: این عصبانیت‌هایی که اکنون با اهانت به مقدسات دینی در برخی کشورها بعضی انسان‌های فرومایه از خود بروز می‌دهند، به‌ خاطر نفوذ تماشایی دین در قلوب اهل عالم است، آن‌ها می‌بینند که بساط‌شان در حال برچیده شدن است، آن‌ها می‌بینند که مردم به عدالت، ایمان و اسلام با شوق و علاقه روی آورده‌اند و هر روز این استقبال از دین و حق با نشاط و جدیت بیشتری دیده می‌شود.


وی با بیان اینکه حکومت صالحان و شایسته‌ترین انسان‌ها بر جهان، وعدۀ قطعی خداوند است، خاطرنشان کرد: این قول محقق و مسجّل خداست که خداوند فرموده زمین به دست شایسته‌ترین بندگان من مدیریت خواهد شد، یعنی آینده جهان از منظر دینی این‌گونه است، ما این امید را در روایات نیز فراوان می‌بینیم.

وی یادآور شد: وقتی می گوییم شهید قاسم سلیمانی قدرتمندتر و برای دشمن خطرناک‌تر از حاج قاسم سلیمانی است، این قصه یکایک شهداست و امیدواریم ان‌شاءالله همه ما لیاقت و شایستگی نگهبانی، پاسداری، حراست، حمایت و حفاظت از انقلاب اسلامی را داشته باشیم، به روح امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای انقلاب نیز درود و رحمت می‌فرستیم.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان