۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین برنامه های صدا و سیمای مرکز قزوین در دهه فجر
کد خبر: ۳۶۱۵۱۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ساعت: ۱۳:۱۲ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین تشریح کرد؛

برنامه های صدا و سیمای مرکز قزوین در دهه فجر

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: صدا و سیمای مرکز قزوین به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های متعددی پخش می‌کند.

برنامه های صدا و سیمای مرکز قزوین در دهه فجر
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین اظهار کرد: سیمای این مرکز با ویژه برنامه های «جشن انقلاب» ،ویژه برنامه روز 22بهمن «فجر انقلاب»، «عبرت» و «گلبانگ فجر» در ایام الله دهه فجر میهمان مخاطبان خواهد بود.

وی گفت: برنامه «جشن انقلاب» ویژه برنامه دهه فجر هرروز ساعت17 به مدت 60 دقیقه روی آنتن می‌رود؛ این ویژه برنامه شامل بخش‌های مختلفی همچون مسابقه، نمایش، حضور میهمانان، بخش گزارشی و اجرای سرود با موضوع دهه فجر بصورت جنگ شادی در محلات و کارخانجات استان است.

رحیمی ادامه داد: ویژه برنامه روز 22بهمن «فجر انقلاب» هم به مدت 180 دقیقه با در یک برنامه استودیویی با پخش سرودهای انقلابی حاوی آهنگ‌ها و سرودهای خاطره‌انگیز روزهای پیروزی انقلاب علاوه بر پوشش راهپیمایی چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تصاویر سال‌های قبل«راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن» را منعکس می‌کند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: مستند گزارشی «عبرت» با موضوع پخش مستند مصاحبه با زندانیان سیاسی دوران قبل از انقلاب قزوین همچون دکتر نبوی در موزه عبرت است که هرروز ساعت 19 به مدت 15دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

این مسئول عنوان کرد: ویژه برنامه «گبانگ فجر» هم هرروز ساعت 21:15 به مدت 60 دقیقه با موضوع برگزاری نمایش،مسابقه،حضور میهمان، و حضور گروه سرود و اجرای ترانه‌های مربوطه به دهه فجر بصورت جنگ در روستاها و شهرها و شهرستان‌ها و استیج در سالن‌های سرپوشیده برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: سیمای مرکز قزوین همچنین در برنامه های زنده روزانه و شبانه همچون صبح بخیر قزوین، رنگ زندگی و چهلستون به موضوع دهه فجر می‌پردازد.

این مسئول همچنین به برنامه‌های تامین و پخش سیما در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: پخش سریال «جلال»، جشنواره سینمایی ویژه فجر، پخش مستند «ثبت با سند برابر نیست»، «آن سال ها» ، «در برابر طوفان»، «روزگار رضاخانی»، «عصر خمینی» و میان برنامه نور هدایت کلام امام و رهبری با موضوع دهه فجر، موشن گرافیک، سینمایی کودک، نوای مینودری و دوربین من رسانه من از جمله برنامه هایی است که در این ایام روی آنتن شبکه قزوین می رود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه به برنامه‌های رادیو قزوین در ایام الله دهه فجر اشاره و تصریح کرد: برنامه «روز خوب پیروزی» ویژه برنامه زنده روز 22بهمن ساعت9صبح به مدت 120دقیقه است و رویکردی شاد و مفرح دارد که مبارزان انقلاب را هم دراستان معرفی می‌کند و در بخش‌های دیگر به معرفی دستاوردهای انقلاب در حوزه روستا، علوم پزشکی، دستاوردهای اقتصادی، ورزشی و فرهنگی، پخش آیتم های کوتاه با استفاده از گویش و لهجه‌های محلی استان قزوین و دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی بخش گزارشی که گزارشگران شهرستانی حال و هوای این مناطق را در روز جشن انقلاب برای شنوندگان بازگو می‌کنند.

وی افزود: برنامه «آوای پیروزی» هرروز ساعت 8:30 صبح برنامه با موضوع پخش نواهای ماندگار انقلاب اسلامی، برنامه «روزهای ماندگار» هرروز ساعت 17 با موضوع دعوت از چهره های انقلابی استان، پخش اجرای گروه‌های سرود با موضوع دهه فجر و معرفی شرکت‌های دانش بنیان، معرفی نخبه‌های علمی و پژوهشی استان، معرفی کارآفرینان برتر و همچنین برنامه «4457» به صورت زنده با موضوع انعکاس دستاوردهای استان و ظرفیت ها در حوزه‌های مختلف «اقتصادی،فرهنگی» هرروز ساعت 20 به مدت 55 دقیقه روی آنتن رادیو قزوین می‌رود.

این مسئول گفت: رادیو قزوین همچنین در برنامه های زنده روزانه و شبانه همچون: زندگی سلام،کلبه مهر، تیک تاک، شب چره به موضوع دهه فجر می‌پرازد.

رحیمی همچنین به برنامه‌های تامین و پخش رادیو قزوین اشاره کرد و افزود: پخش مستند «تا همیشه ماندگار» معرفی شخصیت‌های تاثیرگذار در جریان انقلاب استان، پخش مستند «شنیدنی های انقلاب» پخش خاطرات افراد تاثیرگذار در انقلاب اسلامی، پخش مستند «شمس جاوید» زندگینامه حضرت امام خمینی(ره) و پخش آنونس و موسیقی های باکلام و بی کلام در دستور کار رادیو قزوین در ایام الله دهه فجر قرار دارد.

وی در ادامه بیان کرد: خبر مرکز قزوین هم اطلاع‌رسانی و پوشش خبری برنامه‌های مناسبتی در ایام الله دهه فجر و تهیه حداقل 6گزارش از دستاوردهای انقلاب و پوشش خبری برنامه‌های مناسبتی برنامه‌های اعلامی در روز 22بهمن و گفتگوهای ویژه خبری با موضوع دهه فجر، پخش گزارش درباره معرفی شهدای شاخص انقلاب و معرفی دستاوردهای عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و معرفی توانمندی های استان در حوزه‌های مختلف در بخش های خبری شبکه‌های سراسری را منعکس می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تمهیدات اتخاذ شده از سوی معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز قزوین اشاره و تصریح کرد: این معاونت هم در ایام الله دهه فجر برنامه‌هایی همچون: تهیه و تولید ۱ قطعه کلیپ با عنوان " ایرانم " با هدف انعکاس همدلی ملت غیور قزوین از آرمان‌های امام و انقلاب در سطح استان، تهیه و تولید ۱۰ قطعه کلیپ با عنوان " آن روزها " با محوریت بیان خاطرات مبارزان انقلابی قزوین از آخرین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کشور در قالب مستند، تهیه و تولید ۱۰ قطعه کلیپ با عنوان " روایتگران انقلاب ۵۷ قزوین " با محوریت بیان خاطرات مبارزان انقلابی استان از اخرین ماه ها و روزهای منتهی به انقلاب در سطح استان در قالب مستند گزارشی، تهیه و تولید ۵ قطعه کلیپ با عنوان " حضور پرشکوه مردم استان " در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در قالب فتوکلیپ و ویدیوکلیپ و تهیه و تولید ۱ قطعه کلیپ با عنوان " شکوه انقلاب ۵۷ در قزوین " با محوریت فتوکلیپی از آثار ارسالی مخاطبان(عکس کاریکاتور فیلم دلنوشته نقاشی و...) در قالب نماهنگ را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان