۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اقتصاد مقاومتی راه برون‌رفت از مشکلات کشور است
کد خبر: ۳۶۱۴۸۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۷:۳۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده دوران دفاع مقدس:

اقتصاد مقاومتی راه برون‌رفت از مشکلات کشور است

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته نسخه اقتصاد مقاومتی را طراحی و به دولت اعلام کرد که حاصل آن ۲۲ بند بود اما برخی دولتمردان به فرامین رهبری گوش فرا نداده و از عمل به آن امتناع کردند.

اقتصاد مقاومتی راه برون‌رفت از مشکلات کشور است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سردار سالار آبنوش ظهر امروز در جشن بزرگ انقلاب که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات اداره‌‎کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با حضور آحاد مردم و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: امروز مسئولیت بزرگ جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بر دوش تک تک ما سنگینی می‌کند.
 
وی با اذعان به اینکه جهاد تبیین امری قطعی، فوری، عینی و جدی است، افزود: مفهوم آشوب‌های اخیر در کشور این بود که نتوانستیم جهاد تبیین را به خوبی به نسل جوان بیان کنیم.
 
فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی را  در حالی  جشن می‌گیریم که توانستیم بر ابرقدرت‌ها فائق آییم و با شهداء و امام راحل عهد بستیم این انقلاب را به دست سر منشا اصلی ظهور برسانیم.
 
جهاد تبیین به درستی تشریح شود
 
وی عنوان کرد: امروز با جهاد تبیین باید به بیان واقعیت‌ها و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازیم.
 
این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به قدرت نظامی کشور گفت: دشمنان امروز خود اذعان دارند که ایران به عالی‌ترین تجهیزات نظامی دست یافته است.
 
وی مردم سالاری دینی و ولایت فقیه را از شاخصه‌های اصلی انقلاب اسلامی برشمرد و یادآور شد: پیشرفت‌های علمی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز قابل توجه بوده است در حالی که جایگاه علمی ایران در دوران رژیم پهلوی در پایین‌ترین نقطه قرار داشت.
 
وی گفت: امروز‌ علی رغم همه سختی‌ها که در حوزه اقتصاد وجود دارد اما نزدیک به ۷۰ درصد مردم زندگی مناسبی داشته و تنها ۳۰ درصد وضعیت نامناسبی دارند که دستگاه‌های دولتی باید اهتمام بیشتری داشته باشند.
 
اقتصادی مقاومتی راهکار اصلی برون‌رفت از مشکلات است
 
فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته نسخه اقتصاد مقاومتی را طراحی و به دولت اعلام کرد که حاصل آن ۲۲ بند بود اما برخی دولتمردان به فرامین رهبری گوش فرا نداده و از عمل به آن امتناع کردند.
 
وی با اشاره به روحیه فسادستیزی ابراز کرد: یکی از مصادیق فساد ستیزی دولت سیزدهم بازپسگیری معادنی با گران‌ترین فلزات در کشور است که در اختیار افراد خاصی قرار داشت.
 
آبنوش در پایان یادآور شد: رسالت مهم ما در جهاد تبیین، تقویت بنیان‌های نظام در جهت تعالی و رشد کشور است.

دشمن درصدد تزریق ناامیدی در کشور است
 
حجت‌الاسلام یوسف پورآرین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در این مراسم با بیان اینکه باید در قبال جهاد تبیین احساس تکلیف کنیم، اظهار کرد: سیاست قطعی رسانه‌های بیگانه، دروغ‌پردازی و به انحراف کشیدن واقعیت‌های انقلاب است.

وی افزود: رهبری بیان کرده‌اند « بیگانگان خبرهای مربوط به جمهوری اسلامی را به دروغ منتشر می‌کنند و هیچ نشانه‌ای از پیشرفت‌ها و نقاط قوت نظام در امپراطوری رسانه غرب قابل مشاهده نیست؛ این به معنی کتمان حقایق است و جهاد تبیین اهمیت خود را در این بین نشان می‌دهد».

پورآرین گفت: دشمن در جنگ ترکیبی اخیر به دنبال اغتشاشات خیابانی، تحریم، ایجاد ابهام فکری و شایع پراکنی در جامعه است.

وی اذعان کرد: دشمنان با تحریف واقعیت‌ها و اثبات آن به دنبال ناامید کردن مردم هستند که این شرایط رشدهای بعدی انقلاب اسلامی را خدشه‌دار می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: امروز انبوهی از رسانه‌های دشمن با هزاران متخصص در تلاش برای تزریق ناامیدی به مردم در نظام جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/4006
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان