۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین نصب بیش‌از ۳هزار پلاک هوشمند برای منازل مسکونی در شهر خاکعلی
کد خبر: ۳۶۱۴۸۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۱:۴۲ ↗ لینک کوتاه

شهردار خاکعلی خبر داد:

نصب بیش‌از ۳هزار پلاک هوشمند برای منازل مسکونی در شهر خاکعلی

شهردار خاکعلی گفت: برای اولین بار ۳هزار و ۲۰۰ منزل مجهز به پلاک‌های هوشمند دارای کد پستی و کد کیوآر کد شدند.

نصب بیش‌از ۳هزار پلاک هوشمند برای منازل مسکونی در شهر خاکعلی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1405 در قالب ثبتی «مبنا» برای اولین بار به صورت آزمایشی در شهر خاکعلی استان قزوین در حال اجرا است.

شهرام اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: طرح سرشماری نفوس و مسکن از اول دی‌ ماه سال جاری به مدت یک ماه به صورت پایلوت در شهر خاکعلی آغاز شد.

وی افزود: آخرین مهلت اجرای این طرح در شهر خاکعلی 30 دی‌ ماه بود اما با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این طرح به مدت ده روز یعنی تا 10 بهمن ماه تمدید شد.

شهردار خاکعلی بیان کرد: شهروندان برای طرح سرشماری ثبتی «مبنا» باید اطلاعات سکونتی خود از قبیل معابر، کوچه، پلاک و کد پستی را در سامانه اعلام شده ثبت کنند.

اکبری با اشاره به اینکه منازل شهر خاکعلی تاکنون فاقد پلاک و کد پستی بودند، افزود: برای اولین بار 3هزار و 200 منزل مجهز به پلاک‌های هوشمند دارای کد پستی و کد کیوآر کد شدند.

نامگذاری 160 کوچه در شهر خاکعلی 

وی ادامه داد: همچنین هچکدام از کوچه‌ها و بن‌بست‌های شهر خاکعلی تاکنون نامگذاری نشده بود که در این راستا 160 کوچه و بن‌بست نامگذاری و تابلوهای آن‌ها‌ نصب شد.

شهردار خاکعلی ابراز کرد: اجرای این طرح موجب نامگذاری کوچه‌ و معابر و نصب پلاک و کد پستی شد که قطعا این حرکت می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های مردم را در زمینه آدرس‌دهی، کد پستی و حتی سرشماری مرتفع نماید.

اکبری در پایان ضمن قددرانی از مدیرکل اداره پست، رئیس برنامه و بودجه، فرماندار آبیک و بخشدار بشاریات گفت: برای نصب پلاک، کد پستی و علمک‌های نامگذاری کوچه‌ها حدود 250 میلیون هزینه شد.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان