۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اعزام تیم‌های منتخب تولید محتوای دیجیتال بسیج قزوین به مرحله کشوری
کد خبر: ۳۶۱۴۷۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ساعت: ۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

سرپرست تیم تولید محتوای دیجیتال بسیج استان خبر داد:

اعزام تیم‌های منتخب تولید محتوای دیجیتال بسیج قزوین به مرحله کشوری

سرپرست تیم تولید محتوای دیجیتال بسیج استان از اعزام تیم‌های منتخب قزوینی به مرحله کشوری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در تهران خبر داد.

اعزام تیم‌های منتخب تولید محتوای دیجیتال بسیج قزوین به مرحله کشوری
به گزارش حوزه علم و فناوری صبح قزوین؛ چهارمین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور تیم‌های شرکت‌کننده از تمامی استان‌ها از روز گذشته 9بهمن ماه در تهران آغاز و تا 12 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

حمید حامدی‌فر سرپرست تیم تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین در گفتگو با خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین؛ اظهار کرد: مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در آبان ماه سال جاری در سه بخش پویانمایی، نرم‌افزار و بازی‌های ویژه تلفن همراه در قزوین برگزار و با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید.

وی افزود: تیم‌های حاضر در رویداد استانی طی 48ساعت به رقابت با یکدیگر پرداختند و در نهایت از هر بخش تیم‌های اول تا سوم معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

سرپرست تیم تولید محتوای دیجیتال بسیج قزوین گفت: مرحله کشوری چهارمین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج به مدت چهار روز در حال برگزاری است و تیم‌ها برتر استان در این رقابت‌ها حضور داشته و به رقابت می‌پردازند.

حامدی‌فر ابراز کرد: فرآیند این رویداد همانند مرحله استانی بوده و تیم‌ها به مدت 48 ساعت و بدون وقفه به رقابت پرداخته و در پایان نفرات اول تا سوم هر بخش توسط داوران معرفی خواهند شد.

وی یادآور شد: مرحله استانی این رویداد با حضور 93 در قزوین برگزار شد و شاهد حضور چشمگیر و مشارکت بانوان بودیم و به همین دلیل با رایزنی‌های انجام شده توانستیم سهمیه استان را افزایش و در نهایت 6 تیم از قزوین به این دوره از مسابقات اعزام نماییم.

سرپرست تیم تولید محتوای دیجیتال بسیج قزوین گفت: تیم‌های اعزامی استان قزوین متشکل از چهار تیم پویانمایی، یک تیم بازی و یک تیم نرم‌افزار تلفن همراه است.

حامدی‌فر اضافه کرد: تفاوتی در بخش نرم‌افزار و بازی نسبت به سال‌های پیش صورت گرفته، نکته جالب این رویداد حضور سرمایه‌گذاران دولتی و خصوصی است، شرکت‌کنندگان بعداز ساخت نرم‌افزار و بازی می‌بایست آثار خود را در مدت زمان سه دقیقه به سرمایه‌گذاران این حوزه ارائه نمایند و این فرآیند قابل تقدیر است.

وی افزود: داورها محصول تیم‌ها را به چالش کشیده و ظرفیت‌های اقتصادی، مزیت‌های رقابتی و مباحث فنی را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و در نهایت تیمی برتر خواهد بود که کسب‌وکار خود مبتنی بر نرم‌افزار یا بازی را به شکل صحیح و کاربردی ارائه نماید.

حامدی‌فر در پایان یادآور شد: چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نظر چهره‌ها، شخصیت‌ها و مسئولین کشوری را به خود جلب کرده و تاکنون سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم از غرفه‌های استان بازدید و به دیدار و گفتگو اعضای تیم اعزامی از قزوین پرداختند.

گفتنی است استان قزوین در سومین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج در سال 98 ، موفق به کسب رتبه دوم و سوم در بخش نرم‌افزار و بازی‌های تلفن همراه شده است.

انتهای پیام/ 1300
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان