۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین برگزاری بیش‌از ۳هزار برنامه ویژه گرامیداشت دهه فجر در قزوین
کد خبر: ۳۶۱۴۷۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ساعت: ۱۵:۲۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد دهه فجر استان خبر داد:

برگزاری بیش‌از ۳هزار برنامه ویژه گرامیداشت دهه فجر در قزوین

رئیس ستاد دهه فجر در استان قزوین گفت: بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه از جمله افتتاح پروژه‌ در بخش‌های عمرانی، آب‌رسانی، مخابراتی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری بیش‌از ۳هزار برنامه ویژه گرامیداشت دهه فجر در قزوین
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام غلامحسن شهسواری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ستاد برگزاری دهه فجر استان با حضور دستگاه‌ها فعالیت خود را از اواخر آذرماه سال جاری شروع کرده و کمیته‌های ۲۶گانه‌ در سال جاری ذیل این ستاد فعالیت دارند.

وی افزود: طبق تعهدات ایجاد شده در جلسات، مقرر شده برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با مشارکت همه متفاوت‌تر از سال‌های قبل در استان قزوین برگزار شود.

رئیس ستاد دهه فجر در استان قزوین بیان کرد: نخستین روز از چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی با نواختن نمادین زنگ انقلاب در سالن ورزشی 22 بهمن در خیابان توحید آغاز می‌شود.

وی افزود: مراسم گرامیداشت شهدا در گلزار شهدای قزوین و برگزاری رژه خودرویی نیروهای نظامی و انتظامی از دیگر برنامه‎های روز 12 بهمن ماه می‌باشد.

برگزاری مراسم رژه خودرویی در قزوین در دهه فجر

شهسواری با اشاره به برگزاری مراسم رژه خودرویی نیروهای مسلح، افزود: در اولین روز از دهه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، یگان‌های خودرویی ارتش، سپاه، بسیج و فراجا هریک در مسیرهای جداگانه به سمت گلزار مطهر شهدای شهر قزوین حرکت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: بالغ بر سه‌هزار و 500 عنوان برنامه از جمله افتتاح پروژه‌ در بخش‌های عمرانی شامل آب‌رسانی و مخابراتی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان قزوین برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: برگزاری نشست‌های سیاسی، حلقه‌های صالحین، مسابقات حفظ قرآن کریم، همایش یکهزار نفری حافظان قرآن با عنوان «رهپویان ولایت» در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه فجر امسال است.

شهسواری یادآور شد: برگزاری جشنواره فیلم فجر، کارگروه شعر انقلاب شب شعر بانوان، رونمایی و اجرای سرود و برگزاری نمایشگاه مجازی عکس، برپایی مراسم میهمانی لاله‌ها از دیگر برنامه‌های دهه فجر در استان است.

مراسم راهپیمایی دهه فجر به صورت ویژه در قزوین برگزار می‌‎شود

وی ابراز کرد: با توجه به شرایط حساس کشور، مقرر شد تا مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال جاری متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و به صورت میدانی و با حضور اقشار گسترده مردم در استان قزوین برگزار شود.

رئیس ستاد دهه فجر در استان قزوین اضافه کرد: همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه کلیه اقصی نقاط استان برگزار می‌شود؛ این راهپیمایی به طور ویژه در مرکز قزوین در حدفاصل میدان میرعماد به سمت خیابان شهدا برگزار می‌شود.

شهسواری بیان کرد: دشمنان در چند روز اخیر اهانت‌هایی را به مسلمانان و قرآن کریم کردند که نشان‌گر اوج استیصال و درماندگی آنها بود.

وی تصریح کرد: اگر دشمن با تمام توان برای مایوس کردن وارد عرصه شده ما نیز در ایام‌الله فجر با تمام توان پای کار آمده و پاسخ محکمی به آنها خواهیم داد.

این مسئول در ادامه افزود: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال با رودیکرهای تبیین، تحلیل و روشنگری تدوین شده؛ لازم است دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از خلاقیت، نوآوری و هنر فاخر برای نسل جوان تبیین شود.

ایران استوار، 44 سال افتخار

وی گفت: شعار «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» به عنوان راهبرد و شعار اصلی برنامه‌های گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزیده شده است.

رئیس ستاد دهه فجر استان قزوین در پایان اذعان کرد: در شرایطی جشن پیروزی چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی را برگزار می‌کنیم که دشمنان خارجی و داخلی درصدد تضعیف حرکت روبه رشد انقلاب هستند، امیدواریم مردم انقلابی به ویژه قزوین همانند سال‌های گذشته با حضور حماسی خود در برنامه‌های دهه فجر بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/4006
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان