۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین طلافروش متخلف در قزوین نقره‌داغ شد
کد خبر: ۳۶۱۴۶۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ساعت: ۱۴:۴۲ ↗ لینک کوتاه

طلافروش متخلف در قزوین نقره‌داغ شد

با نظر رییس شعبه تعزیرات حکومتی قزوین، فروشنده طلا، ملزم به اعاده حق شاکی به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شد.

طلافروش متخلف در قزوین نقره‌داغ شد
به گزارش حوزه اقتصادی صبح قزوین؛ علیرضا حسن‌پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین بر استفاده دقیق از اختیارات تعزیرات حکومتی در راستای دفاع از حقوق شهروندان تاکید کرد و گفت: با توجه به نوسانات قیمت طلا، شاهد بروز تخلفاتی در این بازار هستیم و در آخرین نمونه یک واحد صنفی طلا، علی رغم دریافت وجه، از تحویل کالا استنکاف کرده بود.

وی افزود: با مراجعه فرد شاکی به تعزیرات حکومتی، به پرونده رسیدگی و در کمتر از یک روز با نظر شعبه، متخلف ملزم به اعاده حق شاکی به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال گردید و اختلاف طرفین بدون تشکیل پرونده حل و فصل شد.

حسن پور به بیان اثرگذاری نوسانات بازار بر اولویت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی پرداخت و عنوان کرد: به دلیل ارزشمند بودن طلا و جواهرات، همچنین گستردگی راه‌های تقلب، بازار این کالاها همواره با تخلفات زیادی مواجه بوده است.

این مسئول یادآور شد: تلاش ما در این مرجع، ایجاد صلح و سازش میان طرفین در جهت کاهش پرونده‌های قضایی است و در این خصوص شعبه مربوطه به صورت ویژه پیگیر شکایات مردمی و هرگونه ایراد خسارت به اشخاص بر اثر وقوع تخلفات صنفی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از شهروندان خواست در صورت مشاهده گران فروشی، کم فروشی، خرید و فروش سکه تقلبی، خرید طلای قاچاق با عیار پایین و فروش طلای عیار پایین به جای طلای هجده عیار و دیگر تخلفات توسط طلافروشان، موارد را جهت پیگیری و برخورد قانونی گزارش کنند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان