۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین احیاء ۴۱ واحد تولیدی در قزوین/ بیش‌از ۴هزار فرصت شغلی ایجاد شد
کد خبر: ۳۶۱۴۵۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۹ ساعت: ۲۳:۳۳ ↗ لینک کوتاه

در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مطرح شد؛

احیاء ۴۱ واحد تولیدی در قزوین/ بیش‌از ۴هزار فرصت شغلی ایجاد شد

نشست اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با حضور معاون دادستان کشور در قزوین برگزار شد.

احیاء ۴۱ واحد تولیدی در قزوین/ بیش‌از ۴هزار فرصت شغلی ایجاد شد
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ علی جمادی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قزوین که عصر روز گذشته در سالن جلسات دادسرای مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون مسائل و مشکلات ۱۰هزار و ۲۵۹ واحد تولیدی کشور با کمک و حمایت‌های دستگاه قضایی مرتفع شده است.

این مقام مسئول گفت: شاهد احیای ۵۲۸ واحد تولیدی تعطیل شده در کشور با حمایت‌های دستگاه قضایی بودیم که ۴۱ مورد آن سهم استان قزوین بوده است.

وی افزود: همچنین مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی با حضور معاون قوه به طور مستمر رصد و پیگیری می‌شود.

معاون دادستان کشور در ادامه بیان کرد: مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در جلسات آینده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جمادی یادآور شد: پیشنهاد اهالی تولید برای مسائل و مشکلات بخش صنعت به طور حتم مورد توجه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه قرار خواهد گرفت.

رسیدگی به مشکلات 473 واحد صنعتی در کشور 

حسین رجبی، دادستان قزوین نیز در این نشست تاکید کرد: مسائل و مشکلات ۴۷۳ واحد تولیدی استان در زمینه‌های مختلف با پیگیری‌های دستگاه قضایی مرتفع شده است‌ و با توجه به حمایت‌های انجام شده دستگاه قضایی شاهد احیای ۴۱ واحد تولیدی تعطیل شده در استان قزوین بودیم.

این مقام قضایی استان اذعان داشت: احیای واحدهای تعطیل شده منجر به ایجاد چهارهزار و ۲۲۲ فرصت شغلی در استان قزوین شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۱۵۲ بازدید از کارخانجات و صنایع استان با همراهی رئیس کل دادگستری استان انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک احیای واحدهای راکد و افزایش ظرفیت تولید در صنایع از طریق حل مشکلات سرمایه گذاران و فعالان تولید می‌تواند با اشتغالزایی منجر به کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی شود.

در این نشست بازرگانانی از کشورهای ترکیه، امارات متحده عربی و عمان که در استان قزوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند از طریق سامانه ارتباط تصویری مستقیم با مسئولان قضایی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان