۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بارش برف در محورهای قزوین آغاز شد/ جاده‌ها لغزنده می‌شود
کد خبر: ۳۶۱۴۳۲ نویسنده: سمیه چگینی تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۹ ساعت: ۱۰:۵۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس‌راه استان قزوین:

بارش برف در محورهای قزوین آغاز شد/ جاده‌ها لغزنده می‌شود

رئیس پلیس‌راه استان قزوین با اشاره به آغاز بارش برف در استان گفت: باتوجه به شدت گرفتن بارش‌ها طی امروز تا اواخر هفته، توصیه می‌کنیم شهروندان سفرهای غیرضرور را لغو و یا در صورت لزوم با زنجیر چرخ راهی جاده‌ها شوند.

بارش برف در محورهای قزوین آغاز شد/ جاده‌ها لغزنده می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ بر اساس اعلام هواشناسی از صبح امروز سامانه بارشی وارد استان شده که با بارش برف و باران همراه است.

 برای روزهای سه‌شنبه ۱۱بهمن‌ماه و چهارشنبه ۱۲بهمن‌ماه با توجه به گسترش و شدت بارش‌ها، لغزندگی جاده‌های پیش‌بینی می‌شود، در همین راستا هواشناسی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش رئیس پلیس راه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی، تمهیدات ترافیکی از سوی پلیس راه در مناطق برف‌گیر، باران‌گیر و نقاط حادثه‌خیز اندیشیده شده و آمادگی لازم در این راستا را داریم.

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم با کمک سایردستگاه‌ها به‌ ویژه راهداری مدیریت خوبی در زمینه کاهش تصادفات و تمهیدات ترافیکی داشته باشیم تا شهروندان دچار حوادثی نظیر گرفتاریی در برف و کولاک نشوند.

رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: از نخستین ساعات صبح امروز بارش برف در محورهای آوج و اکنون نیز در محورهای قزوین_زنجان در ناحیه شهر ضیاء‌آباد آغاز شده است.

ذاکری‌منش با بیان اینکه همکاران پلیس‌راه با آمادگی کامل در سطح محورها حضور دارند، تصریح کرد: توصیه می‌کنیم که رانندگان از سفرهای غیرضروری خود به ویژه در روز سه‌شنبه خودداری کرده و در صورت سفر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.

وی عنوان کرد: همچنین از رانندگان درخواست داریم که  ضمن حرکت بین خطوط و رعایت مقررات رانندگی، با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از ترمز‌های ناگهانی نیز خودداری کنند.

انتهای پیام/1003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان