۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ورود سامانه بارشی به استان از امروز ۹بهمن‌ماه
کد خبر: ۳۶۱۴۲۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۹ ساعت: ۱۰:۱۸ ↗ لینک کوتاه

هواشناسی قزوین هشدار نارنجی صادر کرد؛

ورود سامانه بارشی به استان از امروز ۹بهمن‌ماه

کارشناس هواشناسی گفت: برای بارش‌های روز سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه هشدار سطح نارنجی صادر شده و با توجه به گسترش و شدت بارش‌ها، لغزندگی جاده‌ها و اختلال در ترددهای جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

ورود سامانه بارشی به استان از امروز ۹بهمن‌ماه
مهدی آخوندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره آخرین تغییرات آب‌وهوای استان قزوین اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که برای امروز و فردا با گذر امواج تراز میانی جو، افزایش ابر و در پاره‌ای از مناطق بارش برف و باران را خواهیم داشت.

وی افزود: بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی به صورت بارش برف پیش‌بینی می‌شوند.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: از روز سه‌شنبه ۱۱بهمن‌ماه تا ظهر چهارشنبه ۱۲بهمن‌ماه با نفوذ و استقرار سامانه بارشی در استان، در برخی ساعات بارش برف و باران، گاهی وزش باد و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف با احتمال کولاک پیش‌بینی می‌شود.

آخوندی تصریح کرد: برای بارش‌های روز سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه هشدار سطح نارنجی صادر شده و با توجه به گسترش و شدت بارش‌ها، لغزندگی جاده‌ها و اختلال در ترددهای جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در مناطق گرمسیر نیز گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس هواشناسی قزوین در پایان گفت: بامداد امروز شهر آوج با منفی 5 درجه سانتی‌گراد حداقل دما و روز گذشته رازمیان با 11 درجه حداکثر دما را داشته‌اند و دمای شهر قزوین هم بین منفی 3 و 5 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان