۲۱/محرّم/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۵/۰۶ شنبه

صبح قزوین رانندگان تاکسی تحت پوشش بیمه یارانه‌ای تامین اجتماعی قرار می‌گیرند
کد خبر: ۳۶۱۳۹۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ساعت: ۱۰:۴۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

رانندگان تاکسی تحت پوشش بیمه یارانه‌ای تامین اجتماعی قرار می‌گیرند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: براساس توافقی که با سازمان تامین اجتماعی و اتحادیه تاکسی‌رانی‌های کشور صورت گرفته در سال جاری رانندگان غیرفعال حذف و در مقابل رانندگان جدید و فعال جایگزین خواهند شد.

رانندگان تاکسی تحت پوشش بیمه یارانه‌ای تامین اجتماعی قرار می‌گیرند
محمدرضا وثوق‌نیا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ از حل مشکل بیمه تامین اجتماعی رانندگی تاکسی خبر داد و اظهار کرد: از سال 93 سایت بیمه تامین اجتماعی رانندگان درون شهری محدود شد و تنها رانندگان قدیمی که در همان سال و یا قبل از آن ثبت‌نام کرده بودند، می‌توانستند از مزایای بیمه یارانه‌ای دولت استفاده کنند.
 
 وی افزود: طی این سال‌ها رانندگان به ویژه کسانی که بعد از سال 93 تاکسی یا وانت بار خریداری کرده بودند، در این زمینه با مشکل مواجه شدند چون باید از بیمه آزاد و اختیاری استفاده می‌کردند.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین بیان کرد: براساس توافقی که با سازمان تامین اجتماعی و اتحادیه تاکسی‌رانی‌های کل کشور صورت گرفته در سال جاری رانندگان غیرفعال حذف و در مقابل رانندگان جدید و فعال جایگزین خواهند شد.
 
وثوق‌نیا تصریح کرد: برخی رانندگان نیز به صورت خودجوش به دیوان عدالت اداری مراجعه و نسبت به این موضوع شکایت کردند که خوشبختانه اکنون حدود 200 نفر از رانندگان از مزایای بیمه یارانه‌ای بهره‌مند و پرونده 150 نفر نیز در حال رسیدگی است.
 
وی در پایان گفت: سازمان تاکسیرانی قزوین حدود 3هزار و 500 نفر راننده تاکسی دارد که از این تعداد حدود 800 نفر بیمه ندارند.
 
انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان