۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پلاک‌های وقفی شهر خاکعلی تبدیل به احسن می‌شود
کد خبر: ۳۶۱۳۸۷ نویسنده: سمیه چگینی تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۷ ساعت: ۱۰:۵۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف‌و امور خیریه استان قزوین:

تبدیل به احسن پلاک وقفی شهر خاکعلی در دست اقدام است

مدیرکل اوقاف‌و امور خیریهاستان قزوین گفت: اکنون مقدمات امکان تبدیل به احسن یکجای شهر خاکعلی در استان فراهم شده و به سازمان مرکزی ارسال شده که به محض این طرح اجرا خواهد شد.

پلاک‌های وقفی شهر خاکعلی تبدیل به احسن می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ تبدیل به احسن املاک اوقافی شهر خاکعلی برای نخستین بار در کشور به صورت یکجا در حال پیگیری است.

حجت‌الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف‌و امور خیریه استان قزوین درباره تبدیل به احسن پلاک مشاعی موقوفه شهرخاکعلی اظهار کرد: مجموعه اداره کل اوقاف و امور خیریه در راستای حل و فصل تداخلات حقوق موقوفات با حقوق مردم برنامه تبدیل به احسن پلاک‌های موقوفه را به صورت یکجا دارد.

وی افزود: همچنین اعلام کردیم که هرشهر یا روستایی که متقاضی باشد، اداره اوقات این آمادگی را دارد که مقدمات طرح را فراهم و در این راستا کارگروه مختلفی در مناطق مختلف استان شکل گرفته است.

مدیرکل اوقاف‌وامورخیریه استان قزوین بیان کرد: کارگروه‌های ویژه‌ای در رابطه با تبدیل به احسن شهر خاکعلی صورت گرفت و این طرح طی چند ماه پیش در محدوده بافت شهری خاکعلی آغاز شد.

مجیدی ادامه داد: اکنون مقدمات امکان تبدیل به احسن  شهر خاکعلی در استان فراهم و طرح مذکور به سازمان مرکزی ارسال شده که به محض تایید، این طرح اجرا خواهد شد.

وی اذعان کرد: بازه پیشنهادی اداره کل اوقاف برای اجرای ایین طرح یکساله بود اما این آمادگی را داریم که طی مدت یک هفته الی یک ماه شرایط را فراهم کنیم.

مدیرکل اوقاف‌وامورخیریه استان قزوین اذعان کرد: اکنون زمین‌های قیمت‌گذاری شده و بر اساس مصوبات کارگروه تخفیفات خوبی برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

مجیدی با بیان اینکه طرح تبدیل به احسن خاکعلی در مرحله تصمیم کمیسیون کشوری است، گفت: اولین پلاکی که در نظر داشتیم این طرح را اجرایی کنیم در شهر بیدستان بود که در این راستا جلسات متعددی با مسئولین و معتمدین این شهر برگزار کردیم اما به نظر می‌رسد که برخی با توجه به منافع خود تمایلی به اجرای این طرح را ندارند.

 انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان