۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین شهر شریفیه از ناوگان حمل‌ونقل عمومی محروم است
کد خبر: ۳۶۱۳۴۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۵ ساعت: ۱۰:۵۴ ↗ لینک کوتاه

شهردار شرفیه:

شهر شریفیه از ناوگان حمل‌ونقل عمومی محروم است

شهردار شرفیه گفت: طی جلسات و مکاتباتی که با شهرداری قزوین و سازمان حمل و نقل صورت گرفت درخواست کردیم که جایگاهی به عنوان ایستگاه در حکم آباد قزوین در نظر بگیرند.

شهر شریفیه از ناوگان حمل‌ونقل عمومی محروم است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ فرزام‌مهر شهردار شریفیه درمورد ناوگان حمل‌ونقل عمومی این شهر اظهار کرد: معمولا شهرهای با جمعیت 25 هزار و کمتر فاقد سازمان حمل و نقل عمومی هستند اما سال‌های گذشته تعدادی مینی‌بوس شخصی در خط شریفیه به قزوین فعالیت داشتند که با توجه به شیوع کرونا و استقبال کمتر مردم رانندگان به سمت سرویس‌دهی به ادارات و شرکت‌ها روی آوردند.

وی افزود: متاسفانه اکنون شهر شریفیه با دو مشکل عدیده عدم تعبیه ایستگاه مناسب در شهر قزوین و کمبود ناوگان عمومی همراه است به همین دلیل ناوگان عمومی به سختی وارد این عرصه می‌شوند.

شهردار شرفیه بیان کرد: طی جلسات و مکاتباتی که با شهرداری قزوین و سازمان حمل و نقل صورت گرفت، درخواست کردیم که جایگاهی به عنوان ایستگاه در حکم آباد قزوین در نظر بگیرند چون دو دستگاه مینی‌بوس شخصی تعهد کردند که مجدد بحث حمل‌ونقل عمومی این شهر را راه‌اندازی کنند.

فرزام‌مهر ادامه داد: متاسفانه از سال 89 تاکنون هیچ مینی‌بوسی جهت حمل‌ونقل عمومی تحویل شهرداری نشده و از طرفی خود شهر هم توان خرید آزاد ندارد لذا امسال تقاضا کردیم که چند دستگاه مینی‌بوس به ما اختصاص دهند تا بتوانند خدمات لازم را به مردم ارائه کنند.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان