۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین ۱۰درصد از دستگاه‌های اجرایی در آوج غیرفعال هستند
کد خبر: ۳۶۱۳۴۸ نویسنده: سمیه چگینی تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۵ ساعت: ۱۰:۴۹ ↗ لینک کوتاه

سرپرست فرمانداری شهرستان آوج:

۱۰درصد از دستگاه‌های اجرایی در آوج غیرفعال هستند

سرپرست فرمانداری شهرستان آوج گفت: حدود ۹۰ درصد از دستگاه‌های اجرایی در شهرستان آوج دایر و مشغول به فعالیت هستند و ۱۰درصد حتی هیچ گونه دفتر نمایندگی ندارند.

۱۰درصد از دستگاه‌های اجرایی در آوج غیرفعال هستند
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ وحید زرگر سرپرست فرمانداری شهرستان آوج در این باره اظهار کرد: حدود 90 درصد از دستگاه‌های اجرایی در شهرستان آوج دایر و مشغول به فعالیت هستند و 10درصد حتی هیچ گونه دفتر نمایندگی ندارند.

وی افزود: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آوج یکی از اداراتی است که علی‌رغم اینکه امکاناتش اختصاص یافته اما هنوز دایر نشده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان آوج بیان کرد: اداره کل تامین اجتماعی با توجه به میزان جمعیت و تعداد بیمه‌شدگان فعلا قادر به راه‌اندازی شعبه نیست اما برنامه‌ریزی شده که هفته‌ای دو روز در قالب کارگزاری به مردم شهرستان خدمات ارائه کنند.

زرگر استقرار دائم پلیس راه را یکی از دغدغه‌های شهرستان آوج عنوان کرد و گفت: خروجی محور قزوین به همدان که 10 کیلومتر از گردنه آوج در آن واقع شده، نقطه حادثه‌خیزی محسوب می‌شود بنابراین نیاز است که پلیس راه به صورت دائم در آنجا مستقر شود گرچه در فصول سرد و زمستان همواره گروهی به صورت موقت مستقر هستند.

وی نبود ادارات امور اوقاف و خیریه و بنیاد شهید را از دیگر دغدغه‌های مردم دانست و گفت: علی‌رغم اینکه شهرستان آوج شهدای برجسته‌ای تقدیم انقلاب اسلامی کرده متاسفانه بنیاد شهید حتی دفتر نمایندگی هم در این شهرستان ندارد.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان