۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اجرای پروژه‌های عمرانی محمدیه سرعت می‌گیرد
کد خبر: ۳۶۱۳۴۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۵ ساعت: ۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

شهردار محمدیه:

اجرای پروژه‌های عمرانی محمدیه سرعت می‌گیرد

شهردار محمدیه گفت: خوشبختانه پروژه‌های عمرانی طبق برنامه پیش‌بینی شده در سطح شهر در دست اقدام است و بعد از مساعد شدن شرایط جوی با سرعت بیشتری حرکت خواهد کرد.

اجرای پروژه‌های عمرانی محمدیه سرعت می‌گیرد
محمد پیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به روند اجرای پروژه‌های عمرانی سطح شهر اظهار کرد: خوشبختانه پروژه‌های عمرانی طبق برنامه پیش‌بینی شده در سطح شهر در دست اقدام است.

وی افزود: در حال حاضر پروژه لوله‌گذاری بلوار امام خمینی (ره) به صورت منظم و طبق برنامه در حال انجام بوده و پروژه بزرگ پارک شهر نیز با تمام قوا در دست اجرا است.

شهردار محمدیه از مراحل پایانی پروژه بلوار شهید بابایی خبر داد و عنوان کرد: هر هفته به طور مستمر جلساتی برای بررسی وضعیت این پروژه برگزار شده و بر تسریع پروژه مذکور تاکید می‌شود.

پیری تصریح کرد: به زودی عملیات اجرایی احداث میدان جمهوری منطقه ۷ آغاز و اقدامات مربوط به طراحی پروژه انجام شده است.

وی ابراز کرد: هدف شهرداری از احداث میدان مذکور کاهش ترافیک و تبدیل کمربندی به بلوار شهید بابایی است که تلاش خواهیم کرد تا پایان سال به امید خدا روند پیشرفت پروژه با قدرت ادامه پیدا کند.

شهردار محمدیه با بیان اینکه در حال حاضر چندین قرارداد با پیمانکاران عمرانی منعقد شده که در تمامی مناطق سطح شهر در حال اجرا است، گفت: شامل توسعه و بازپیرایی آرامستان فردوس، بازپیرایی مزار شهدای گمنام محمدیه، اصلاح جداول ،کوچه‌ها و معابر منطقه ۷محمدیه، احداث میدان جمهوری منطقه ۷محمدیه از جمله پروژه‌های عمرانی است.
 
پیری یادآور شد: عملیات عمرانی کمربندی شهید بابایی از جمله اجرای دیوار سنگی زیر گذر باورس، زیرسازی و آماده سازی زیر گذر باورس، اجرای روکش آسفالت، احداث رفیوژ، پیاده‌رو‌سازی تجاری های کمربندی، احداث رختکن ورزشگاه امام علی (ع) شهرداری، لکه گیری آسفالت محمدیه، لکه‌گیری آسفالت مهرگان، احداث جاده سلامت، لوله‌گذاری انهار سطح شهر، مناسب سازی و آماده سازی و پیاده روسازی معابر سطح شهر محمدیه و مهرگان، توسعه و بازپیرایی بوستان‌های سطح شهر محمدیه و مهرگان در حال انجام است.

وی بیان کرد: ساخت بزرگترین پارکینگ درون شهری استان قزوین در شهر مهرگان به اتمام رسیده و به زودی شاهد انتقال پارکینگ محمدیه به مکان جدید خواهیم بود.

شهردار محمدیه گفت: تمامی قرارداد پروژه‌ها در سطح شهر توسط معاونت عمرانی و مدیریت شهری در حال رصد بوده و بدون هیچ وقفه‌ای در حال اجرا است.

پیری اظهار کرد: تمام تلاش شهرداری این است پروژه‌ها بدون هیچ وقفه‌ای اجرا شود.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌های شهرداری تمامی پروژه‌ها به موقع در اختیار شهروندان قرار گیرد.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان