۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین توزیع گوشت گرم وارداتی از هفته آینده آغاز می‌شود
کد خبر: ۳۶۱۳۳۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۵ ساعت: ۹:۱۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین:

توزیع گوشت گرم وارداتی از هفته آینده آغاز می‌شود

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: از هفته آینده بحث توزیع گوشت گرم قرمز توسط بخش خصوصی با نظارت جهاد کشاورزی آغاز خواهد شد.

توزیع گوشت گرم وارداتی از هفته آینده آغاز می‌شود
بهزاد غیاثوند مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود یکصد و 11 هزار تن گوشت منجمد در استان قزوین توزیع شده که حدود ۷۶۰ تن گوشت سفید و ۴۰۵ تن گوشت قرمز گوساله و گوسفندی بود.

وی افزود: از ابتدای دی ماه سال جاری تا به امروز حدود ۵۶ تن گوشت قرمز منجمد در سطح استان توزیع شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین بیان کرد: هماهنگی لازم با معاونت سازمان جهاد کشاورزی و اتحادیه صنف قصابان در سطح استان انجام شده و ۳۷مباشر جهت توزیع گوشت در سطح استان در نظر گرفته شده که از این میزان ۲۰ مباشر در سطح شهر قزوین شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و برخی قصابی‌ها هستند.

غیاثوند ادامه داد: برای توزیع گوشت در مناطق روستایی و دورافتاده می‌توان با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها هماهنگ کرد که مباشرینی را که شرایط ذخیره‌سازی و فروش گوشت منجمد مطابق با استانداردهای دامپزشکی و اداره استاندارد را دارند را معرفی و توزیع گوشت در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

وی عنوان کرد: وزارت جهاد کشاورزی جهت تنظیم بازار، حمایت از مصرف کننده و کاهش قیمت گوشت قرمز و نسبت به صدور مجوز واردات گوشت توسط بخش خصوصی اقدام کرده که اکنون واردات انجام شده و تا پایان هفته بحث سهمیه استان‌ها از طریق وزارت خانه تعیین خواهد شد.

 مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین در پایان گفت: از هفته آینده بحث توزیع گوشت گرم قرمز توسط بخش خصوصی با نظارت جهاد کشاورزی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان