۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین افتتاح نمایشگاه لوازم خانگی در قزوین
کد خبر: ۳۶۱۳۱۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۴ ساعت: ۱۳:۳۴ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولین صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه لوازم خانگی در قزوین

نمایشگاه لوازم خانگی دوشنبه شب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین با حضور رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین آغاز به کار کرد.

افتتاح نمایشگاه لوازم خانگی در قزوین
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین، نمایشگاه لوازم خانگی دوشنبه شب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین با حضور رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین آغاز به کار کرد.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در حاشیه این نمایشگاه اظهار کرد: کاهش مصرف انرژی و ارتقا کیفیت مهم‌ترین شاخص در صنعت تولید لوازم خانگی محسوب می‌شود، در این راستا به همت صنعت‌گران، توليدكنندگان، عرضه‌كنندگان و بازرگانان ايرانی صنايع مربوط به لوازم خانگی كشور به حدی از توانايی و كيفيت رسيده است كه نه تنها در داخل کشور بلكه در عرصه‌های بين‌المللی نيز قادر به رقابت با توليدكنندگان خارجی می‌باشد.

خورگامی افزود: برگزاری نمايشگاه لوازم خانگی فرصت بسیار مناسبی است تا گوشه‌ای از تنوع، تحولات و پيشرفت‌های صورت گرفته در زمينه لوازم خانگی به نمایش گذاشته شده و فضايی به منظور تبادل اطلاعات، ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی‌، حمایت از تولید داخلی، آشنایی با صنایع مرتبط، بازاریابی و تبلیغات و غیره فراهم شود.


این مسئول با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی از تاريخ سه لغایت هفت بهمن ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود، یادآور شد: بيش‌‎از 40 مشاركت‌كننده از استان‌های قزوین، تهران، البرز، خراسان رضوی، قم، اصفهان، مرکزی، آذربایجان شرقی و زنجان تولیدات و محصولات خود را عرضه خواهند نمود.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین نیز در خصوص اهمیت برپایی این نمایشگاه در استان اظهار کرد: برپایی نمایشگاه لوازم خانگی در استان قزوین یکی از رویدادهایی است که در شرایط نوسان قیمت ارز با استقبال خوبی روبه‌رو شده است.

وی بیان کرد: حضور واحدهای مختلف صنعتی و تولیدی و نمایندگان شرکت‌های انحصاری در این نمایشگاه نشان داد که استان قزوین مقصد مناسبی برای فروش محصولات و کالاهای خانگی است.
 
صفاری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی و بویژه لوازم خانگی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد یک عزم جدی در این عرصه هستیم و در یک سال اخیر پیشرفت خوبی در این صنعت مشاهده می‌شود و رشد کیفی قابل توجهی در صنعت لوازم خانگی رخ داده است.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین یادآورشد: در برخی کالاها از جمله ماشین لباسشویی، یخچال، اجاق گاز و تلویزیون این رشد کیفی کاملا محسوس و مشهود است و در برخی کالاها براحتی تولیدات ایرانی قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است.

وی ادامه داد: استان قزوین به واسطه نزدیکی به تهران خوشبختانه موقعیتی ایجاد کرده و تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران خوبی از دیرباز در آن فعال بوده‌اند و شرکت‌های لوازم خانگی پارس، مهیار، گلدیران و صنایع وابسته توانسته اند جایگاه خوبی در استان کسب کنند.

صفاری با بیان اینکه با کمک شبکه‌های نوآور زمینه ارتباط صنعت و بخش قطعه‌سازی را ممکن کرده‌ایم، تصریح کرد: تلاش داریم نیازهای فناورانه صنعت لوازم خانگی را به شرکت‌های دانش بنیان و فناور ارائه کرده تا از ظرفیت آنها برای کیفی‌سازی و تجاری‌سازی محصولات استفاده کنیم و یک موضوع دیگر استفاده صنایع از ایده شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری روز برای افزایش بهره‌وری و کیفی‌سازی تولیدات است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان