۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مجلس، قطعنامه پارلمان اروپا علیه سپاه را بی‌پاسخ نمی‌گذارد
کد خبر: ۳۶۱۲۶۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱ ساعت: ۱۵:۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

مجلس، قطعنامه پارلمان اروپا علیه سپاه را بی‌پاسخ نمی‌گذارد

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متکی به خداوند بوده و پشتیبان تک تک ملت ایران است و در زمینه‌های مختلف به خوبی ورود داشته و درخشیده است.

مجلس، قطعنامه پارلمان اروپا علیه سپاه را بی‌پاسخ نمی‌گذارد
رجب رحمانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به اقدام اخیر اتحادیه اروپا در معرفی سپاه به عنوان نیروی تروریست اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در قلب مردم جای دارد و حضرت امام(ره) فرمودند که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».

وی افزود: امروز وقتی سپاه از موشک‌های با برد دوهزار کیلومتر برخوردار است و به یک خودکفایی در حوزه نظامی و دفاعی رسیدیم، طبیعی است که این موضوع سبب هراس دشمن شده و چنین واکنش‌هایی را از خود نشان دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متکی به خداوند بوده و پشتیبان تک تک ملت ایران است و در زمینه‌های مختلف به خوبی ورود داشته و خوش درخشیده است.

این مسئول تصریح کرد: بدون شک در روز یکشنبه هفته آینده یکی‌از موضوعاتی که درمجلس مطرح خواهد شد، موضوع سپاه بوده و به بررسی ابعاد گوناگون این ماجرا خواهیم پرداخت.

وی تاکید کرد: ما به هیچ عنوان در مقابل دشمن احساس ضعف نمی‌کنیم و امروز حتی خود سردمداران جهانی اذعان می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران را نمی‌توان در منطقه نادیده گرفت.

امریکا از اقتدار سپاه هراس دارد

رحمانی یادآور شد: زمانی پیش‌از انقلاب اسلامی، امریکا در داخل کشورمان بیش‌از 70هزار مستشار داشت اما امروز ما در دهان امریکا می‌زنیم و این یک شعار نیست بلکه در عمل نشان دادیم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی در بلندترین جایگاه اقتدار ایستاده و از نظر صنعت پهپادی جزو کشورهای سوم و چهارم جهان است و در حوزه موشکی در رده چهارم تا ششم جهان قرار داریم.

این مسئول تاکید کرد: این حرکات نشان‌دهنده افول امریکاست چون در کجای دنیا نیروی مسلح یک کشور را که موجب امنیت آن کشور است، نیروی تروریستی معرفی می‌کنند که غرب این ادعا را در قبال سپاه دارد، این اقدام نشان‌دهنده اوج پستی، رذالت و فرومایه‌گی غرب است و آن را در شهادت سردار شهید سلیمانی که الگوی شرف، آزادگی و جوانمردی بود، نشان دادند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانشگاه پرورش شهید حججی‌ها و شهید سلیمانی‌هاست، گفت: سردار شهید سلیمانی که الگوی کامل یک پاسدار است در وصیتنامه خود بیان می‌کند که «جانم هزار بار فدای مردم شود»، از این رو امریکا طاقت چنین فرهنگ و الگویی را ندارد.

انتهای پیام/ 1300
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان