۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مشاور املاک متخلف در قزوین نقره‌داغ شد
کد خبر: ۳۶۱۲۰۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ساعت: ۱۰:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین:

مشاور املاک متخلف در قزوین نقره‌داغ شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: متصدی متخلف مشاور املاک، توسط تعزیرات حکومتی قزوین، ملزم به اعاده حق شاکی به مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال شد.

مشاور املاک متخلف در قزوین نقره‌داغ شد
به گزارش حوزه اقتصادی صبح قزوین؛ علیرضا حسن پور ضمن تاکید بر خدمت رسانی؛ دقیق، سریع و منصفانه جهت صیانت از حقوق شهروندان گفت: یکی از اقدامات این مرجع در سال جاری، مصالحه و حل اختلاف میان شاکیان خصوصی است و در دی‌ماه ۲۰ فقره پرونده صنفی منجر به مصالحه شده است.

وی در خصوص شکایت منجر به مصالحه یک شهروند از واحد مشاور املاک یادآور شد: در این خصوص با میانجیگری شعبه تعزیرات حکومتی، متصدی مشاور املاک متخلف، ملزم به استرداد مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال در حق شاکی گردیده و اختلاف طرفین بدون تشکیل پرونده حل و فصل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین، اصلاح فرایند خدمت رسانی با هدف؛ کاهش پرونده‌های قضایی، پرهیز از اطاله دادرسی‌ها، کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها و رسیدگی فوری به شکایات مردمی، اعاده حق شاکی از طریق مصالحه میان طرفین را از جمله اقدامات این مرجع برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: مشاورین املاک مکلف هستند، مطابق مقررات و نرخ مصوب عمل کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله: عدم رعایت سقف افزایش اجاره بها، دریافت مبلغ اضافی برای کد رهگیری، دریافت حق کمیسیون غیرقانونی علاوه بر جریمه نقدی، پلمپ و نصب بنر با واحد صنفی برخورد قانونی خواهد شد.

این مسئول از شهروندان خواست شکایات خود را از طریق به سامانه ۱۳۵ یا مراجعه حضوری به ادارات تعزیرات حکومتی گزارش نمایند.

انتهای پیام/ 1300/ د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان