۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پیش‌نویس طرح پایدارسازی دشت قزوین تدوین شد
کد خبر: ۳۶۱۱۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ساعت: ۱۰:۵۷ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان:

پیش‌نویس طرح پایدارسازی دشت قزوین تدوین شد

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از پیش‎‌نویس طرح پایدارسازی دشت قزوین خبر داد.

پیش‌نویس طرح پایدارسازی دشت قزوین تدوین شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، محمد حسین عطایی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست وبینار قرارگاه مرکزی صدور اسناد و حفظ اراضی کشاورزی که با حضور سید جواد ساداتی نژاد مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: پیش نویس طرح پایدارسازی دشت قزوین تدوین شده و پس از هماهنگی با استاندار قزوین مصوب و اجرایی می‌شود.

وی افزود: برای پیشبرداجرای طرح پایدارسازی دشت قزوین نیازمند همگرایی دستگاه‌های مختلف است که برای این مهم نیاز به حمایت گسترده وزارت جهاد کشاورزی داریم.
 
عطایی عنوان کرد: موضوع یکپارچه سازی اراضی کشاورزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای آن مدیر پروژه تعیین شد تا بتواند متمرکز در حوزه مربوطه فعالیت کند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: بلافاصله پس از تاکیدات مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی در سفر اخیر به استان قزوین برای یکپارچه سازی اراضی کشاورزی در روستای حاجی تپه آبیک سریعا نشست با روستاییان برای یکپارچه کردن اراضی کشاورزی بر اساس چاه‌های آبیاری تشکیل شد.
 
وی تصریح کرد: از یکهزار و ۱۰۱ پلاک مشمول رفع تداخل اراضی در استان تاکنون کار کارشناسی ۴۷۸ پلاک به پایان رسیده و هم اکنون جز استان‌های برتر کشور هستیم.
 
عطایی عنوان کرد: تاکنون ۴۳ درصد پلاک های مشمول رفع تداخلات اراضی استان قزوین تکمیل و نهایی شده است؛ اما همچنان نبود عکس‌های دهه ۵۰ برای تطبیق و تصمیم نهایی مشکلاتی را ایجاد کرده که با دستگاههای نظارتی درحال مرتفع ساختم آن هستیم.
 
این مسئول در پایان یادآور شد: تعدادی از پلاک‌ها در اراضی کشاورزی نیازمند بازنگری بود که ۱۶ پلاک در کمیسیون رفع تداخل اراضی کشور درحال اصلاح است.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان