۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین بارش برف ۲۲۸محور روستایی را در استان قزوین مسدود کرد
کد خبر: ۳۶۱۱۶۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ساعت: ۱۸:۲۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری استان قزوین:

بارش برف ۲۲۸محور روستایی را در استان قزوین مسدود کرد

مديرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به دنبال بارش برف و کولاک از شب گذشته تاکنون ۲۲۸محور روستایی این استان مسدود شده است.

بارش برف ۲۲۸محور روستایی را در استان قزوین مسدود کرد
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ به نقل از روابط عمومی راهداری استان قزوین جواد حق‌لطفی با اشاره به مسدود شدن ۲۲۸محور روستایی استان قزوین اظهار کرد: این تعداد محور روستایی ۳۸۰روستای استان را در بر می‌گیرد که به محض پایان بارش برف، عمليات برفروبی و بازگشایی آنها آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: در پی هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک شدید در استان، تیم‌های راهداری این اداره کل از شب گذشته با آماده‌باش صددرصدی در جاده‌ها استقرار یافته و با اجرای عملیات برف‌روبی همزمان با بارش برف تلاش کردند تا هیچ راه ارتباطی در این استان مسدود نشود.

به گفته حق‌لطفی تاکنون ۳هزار و ۲۷۵تن ماسه و نمک برای برف‌روبی و جلوگیری از مسدود شدن جاده‌های استان مصرف شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ادامه بارش‌ها و کولاک در مناطق و محورهایی چون الموت، بوئین زهرا و قزوین و استقرار توده هوای سرد تا چند روز آینده، تمامی تیم‌های عملیاتی این اداره کل کماکان با استقرار در سطح راه‌های ارتباطی نسبت به ایمن سازی جاده‌ها اقدام می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین به رانندگان توصیه کرد با توجه به کولاک و لغزندگی جاده‌ها به ویژه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی در صورت امکان سفر خود را به تاخیر انداخته و در صورت سفرهای ضروری نیز ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ، در جاده‌ها با سرعت پایین حرکت کرده و در صورت بروز هرگونه حادثه مراتب را به راهداران مستقر در سطح جاده و یا پلیس راه اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 1300


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان