۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین خوشحالی کشاورزان بوئین‌زهرایی از بارش نعمت برف
کد خبر: ۳۶۱۱۵۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ساعت: ۱۲:۵۳ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا عنوان کرد:

خوشحالی کشاورزان بوئین‌زهرایی از بارش نعمت برف

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا با بیان اینکه کولاک در محور قزوین به بوئین‌زهرا ادامه دارد، گفت: بارش نعمت برف از شب گذشته موجب خرسندی کشاورزان بوئین‌زهرایی شده که چندسالی با خشکسالی دست وپنجه نرم می‌کنند.

خوشحالی کشاورزان بوئین‌زهرایی از بارش نعمت برف
محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره آخرین وضعیت بارش برف در این شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه بارش برف در شهرستان بوئین‌زهرا از شب گذشته آغاز شده که موجب خرسندی کشاورزان و مردم شده است.

وی افزود: امروز با توجه به بارش برف در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان بوئین‌زهرا و هماهنگی‌های صورت گرفته، امتحانات داخلی مدارس متوسطه و دانشگاه‌ آزاد این شهرستان لغو و به روز‌های آتی موکول شد.

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا بیان کرد: نیروهای خدمات‌رسان اعم از پلیس راه، نیروهای راهداری و پرسنل هلال‌احمر از شب گذشته با آغاز بارش‌ها در محورهای این شهرستان به صورت آماده‌باش قرار دارند و خوشبختانه تمامی محورها اصلی به جز چند محور فرعی باز بوده و تردد روان است.

رامندی با بیان اینکه اکنون کولاک در محور قزوین به بوئین‌زهرا ادامه دارد، گفت: در حال حاضر نیروهای راهداری در حال برف‌روبی و نمک‌پاشی این محور هستند.

وی اضافه کرد: همچنین در محور بوئین‌زهرا به ساوه محدوده گردنه هجیب که از مناطق برف‌خیز شهرستان بوئین‌زهرا محسوب می‌شود حدود 15 تا 20 سانت بارش برف داشتیم که کارکنان راهداری عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی را انجام دادند و در حال حاضر محور بازگشایی شده و تردد روان است.

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا تصریح کرد: بر اساس اعلام هواشناسی تا عصر امروز بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

رامندی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم با چندین مسجد و حسینیه صورت گرفته تا در صورت لزوم و سنگین شدن بارش‌ها، آمادگی لازم برای اسکان به درراه‌ماندگان را داشته باشند.

وی اضافه کرد: برخی راه‌های روستایی مسدود شده و نیروهای امدادی برای رفع مسدودیت راه روستای ولد آباد و تعمیر آب شرب آن‌ها اعزام شدند.

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا در پایان گفت: بعد از بازگشایی محورهای اصلی تیم‌های امدادی برای بازگشایی راه‌های فرعی اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان