۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین چرا برای تلفن بدون استفاده هم باید هزینه بدهیم؟
کد خبر: ۳۶۱۰۷۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ساعت: ۱۴:۳۵ ↗ لینک کوتاه

چرا برای تلفن بدون استفاده هم باید هزینه بدهیم؟

مدیر کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات درباره دریافت هزینه از مشترکانی که به هر دلیل از خط تلفن ثابت استفاده نمی‌کنند، توضیحاتی داد.

چرا برای تلفن بدون استفاده هم باید هزینه بدهیم؟

به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ؛محمدرضا بیدخام، مدیر کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: تلفن یک فرآیند خاصی دارد و مشترکانی که تلفنشان قطع است، دلایل گوناگونی مانند خرابی تلفن دارد و اگر خود مشترک قطع مشترک انجام داده باشد، نوعی دیگری بوده و یا اگر مبلغ را پرداخت نکرده باشد هم موضوع دیگری است.

وی با بیان اینکه برای همه فرآیندهای گفته شده مشترکان محترم باید یک حداقل هزینه نگهداری پرداخت کنند و آن هم طبق مصوبات ابلاغی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات است، ادامه داد: یعنی همه این فرآیندهای گفته شده هزینه حداقلی را شامل می شود. شاید این هزینه‌ها مربوط به حداقلی مشترکین باشد.

بیدخام همچنین تأکید کرد: مشترکان باید حداقل هزینه نگه‌داری را طبق مصوبه ابلاغی سازمان تنظیم بازار، چه مکالمه داشته باشند و چه نداشته باشند، پرداخت کنند. مبلغی که برای هزینه نگهداری خط تلفن ثابت برای استان تهران در نظر گرفته شده ۲۰ هزار تومان است اما به دلیل اینکه مالیات هم به آن اضافه می شود، در نهایت همان رقم ۲۵ هزار تومان گفته شده می شود.

انتهای پیام/1404
منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان