۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
کد خبر: ۳۶۱۰۳۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ ساعت: ۱۲:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین:

مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل پاییز ۱۴۰۱ تا ۲۵ دی ماه تمدید شد.

مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ عزیزاله عباس‌پور اظهار کرد: به موجب قانون، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل پاییز سال جاری، ۱۵ دی ماه بود که با توجه به درخواست مؤدیان محترم مالیاتی، به منظور تکریم مودیان و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان، این مهلت تا روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تمدید شد.

وی افزود: ادارات کل امور مالیاتی موظفند در مورد مودیانی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره سوم سال ۱۴۰۱ را تاپایان روز یکشنبه مورخ ۲۵ دی ماه تسلیم نمایند، امکان برخورداری صد در صدی بخشودگی جرایم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر دوره مزبور را در صورت درخواست کتبی فراهم نمایند.

مدیرکل امور مالیاتی استان یادآور شد: شرط برخورداری از هر گونه معافیت نرخ صفر و مشوق مالیاتی و عدم تعلق جرایم قانونی غیر قابل بخشش، منوط به ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است.

عباس پور گفت: مؤدیان مالیات بر ارزش افزوده باید با مراجعه به سایت سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس my.tax.gov.ir در این مهلت اعلام شده، نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی خود به صورت کاملاً الکترونیک اقدام کنند.

انتهای پیام/ 1300/ د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان