۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۱۸فقره پرونده صنفی با مصالحه طرفین مختومه شد
کد خبر: ۳۶۰۸۹۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ساعت: ۱۱:۳۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین:

۱۸فقره پرونده صنفی با مصالحه طرفین مختومه شد

علیرضا حسن پور از مصالحه شاکیان خصوصی در ۱۸ فقره پرونده صنفی طی آذرماه سال جاری خبر داد.

۱۸فقره پرونده صنفی با مصالحه طرفین مختومه شد
علیرضا حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ ضمن تاکید بر خدمت رسانی دقیق، سریع و منصفانه در جهت صیانت از حقوق شهروندان، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و نیاز عمومی به امنیت و آرامش، اولویت نخست ما در رسیدگی به شکایات مردمی یا هرگونه ایراد خسارت به اشخاص بر اثر وقوع تخلفات صنفی، اعاده حق شاکی از طریق ایجاد مصالحه میان طرفین است، چراکه کاهش پرونده‌های قضایی به بهبود شرایط زندگی همچنین ارتقای سلامت جامعه کمک می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین؛ اصلاح فرایند خدمت رسانی و پرهیز از اطاله دادرسی را جزو محورهای اصلی برنامه‌های این مرجع برشمرده و افزود: با استفاده دقیق و کامل از اختیارات جدید تعزیرات حکومتی به مطالبات مردمی جامه عمل پوشانده و بخش مهمی از این اهداف محقق شده است.

وی کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها را از دیگر اقدامات این مرجع در سال جاری برشمرده خاطرنشان کرد: از ثبت شکایت و ارجاع به شعبه تا حصول نتیجه به ۲روز و میانگین مدت رسیدگی به پرونده‌های صنفی کالا و خدمات به کمتر از ۷ روز کاهش یافته است.

این مسئول، گزارش‌های مردمی را بهترین ابزار نظارتی قلمداد کرده از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ اعلام و اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان