۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین بصیرت مردم سیلی محکمی بر دهان دشمنان ایران است
کد خبر: ۳۶۰۸۷۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۹ ساعت: ۱۴:۶ ↗ لینک کوتاه

عضو مجلس خبرگان رهبری:

بصیرت مردم سیلی محکمی بر دهان دشمنان ایران است

آیت الله علی اسلامی گفت: ابوسفیان‌‌ها در طول تاریخ بیکار ننشسته و همواره به دنبال فتنه انگیزی برای جامعه اسلامی بوده‌اند و هربار که با بصیرت مردم مجبور به عقب نشینی می‌شوند آرایش نظامی خود را عوض کرده و به دنبال نفوذ به بدنه بیشتری از مردم هستند.

بصیرت مردم سیلی محکمی بر دهان دشمنان ایران است
آیت الله علی اسلامی در گفتگوی اختصاصی خبرنگار سیاسی صبح قزوین، با بیان اینکه عداوت دشمن در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تمامی ندارد، اظهار کرد: این دشمنی‌ها از همان روزهای اول انقلاب نسبت به نظام و ملت ایران وجود داشته و فقط مواقع گوناگون صف‌آرایی آن فرق کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در ایامی که تازه انقلاب به پیروزی رسیده بود ضد انقلاب‌ها به دنبال تجزیه کردن بخش‌های مرزی از ایران بودند تا به قول خود از قدرت انقلاب ما بکاهند که با دلیری و شجاعت فرزندان ایران زمین شکست خوردند.

وی تصریح کرد: این دشمنی‌ها به اینجا ختم نشد و با شروع جنگ تحمیلی که درواقع صف آرایی تمام دولت‌های مستکبر مقابل ایران بود و بعد از آن با تهاجمات فرهنگی و اعتقادی، تحریم‌های اقتصادی ظالمانه در راستای فلج کردن حرکت انقلابی، نتوانستند جلوی رشد پیشرفت ایران را بگیرند.

اسلامی ادامه داد: در سال 78 جریان ضد انقلاب با برنامه حساب شده دشمن، وارد میدان شده و با برانگیختن دانشجویان در دانشگاه تهران به دنبال فتنه‌افکنی و برهم زدن امنیت در کف خیابان‌ها شد که موفق نشد کاری موثر انجام دهد.

وی با بیان اینکه دشمن درسال 88 با صرف هزینه‌ زیاد و پول‌هایی که پخش کرد توانست جریان ضدانقلاب را توسعه و گسترش دهد، خاطرنشان کرد: دشمنان در فتنه 88 با صرف هزینه‌های فراوان خواستند که انقلاب و نظام را از بین ببرند و در این راه از هیچ تلاشی ولو هتک حرمت به مقدسات و روضه‌های خانگی و جسارت به رهبری فروگذار نبودند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ابوسفیان که دشمن درجه یک پیامبراکرم از ابتدای رسالت ایشان بود، وقتی از غزوات بدر و احد نتیجه نگرفت، جنگ احزاب را ترتیب داد تا با اجیر کردن احزاب و طوایف گوناگون آنان را به مدینه کشانده تا در برابر پیامبر اسلام و یارانش صف‌آرایی کنند.

وی افزود: در این جنگ قریش و تمام متحدانش برای ریشه‌کن کردن اسلام هم‌پیمان شده بود و مسلمانان مدینه برای مقابله با آنان به پیشنهاد سلمان فارسی خندق حفر کردند که سپاه دشمن با مشاهده این خندق‌ها عقب نشینی کرد و این داستان در فتنه‌های چندسال اخیر به وضوح تکرار شد که بسیار گسترده‌تر و ساماندهی شده بود.

بصیرت مردم، فتنه دشمنان را خنثی می‌سازد

امام جمعه تاکستان تاکید کرد: ابوسفیان‌‌ها در طول تاریخ بیکار ننشسته و همواره به دنبال فتنه انگیزی برای جامعه اسلامی بوده‌اند و هربار که با بصیرت مردم مجبور به عقب نشینی می‌شوند، آرایش نظامی خود را عوض کرده و به دنبال نفوذ به بدنه بیشتری از مردم هستند.

وی ادامه داد: گاهی مانند سال 88 با ادعای تقلب در انتخابات اصل نظام را نشانه گرفته و گاهی مانند سال 96 با استفاده از مسائل اقتصادی اعتراضات عمومی راه می‌اندازد و در ادامه با حمله به حوزه‌های علمیه و آتش زدن مساجد و مراکز علمی سعی در به آشوب کشاندن و خدشه‌دار کردن امنیت جامعه را دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فتنه سال 98 که گرانی یک شبه بنزین بهانه آن بود، اظهار کرد: گرانی بنزین بهانه خوبی بود برای ضد انقلاب که بار دیگر از آب گل آلود ماهی بگیرد و اقدامات خرابکارانه خود را علیه جمهوری اسلامی محقق کند که این‌بار هم بصیرت مردم ایران سیلی محکمی بر دهان دشمن شد و آنان را مجبور به عقب نشینی کرد.

وی گفت: اکنون در سال 1401 همان دشمن با آرایش جدید و با فراهم کردن جنگ ترکیبی و همه جانبه با تمام قوا و بسیار گسترده‌تر گذشته و ساماندهی شده در برابر ملت ما صف آرایی کرده، ضد انقلاب در این فتنه آموزش‌های فراوان دیده و برای به آشوب کشاندن شهرها و روستاها از هیچ عمل شنیعی و ددمنشانه فروگذار نبوده است.

اسلامی‌ تصریح کرد: با وجود تلاش‌های فراوان ضد انقلاب و اراده‌هایی که به دنبال تجزیه طلبی ایران بوده است، مردم با حضور در راهپیمایی‌ها با نه گفتن به اعتصابات اجباری و جدا کردن صف خود از اغتشاشگران بار دیگر سیلی محکمتری بر دشمن وارد کردند.

مردم اجازه تعرض دشمن به تمامیت ارضی و اعتقادی کشور را نمی‌دهند

وی توضیح داد: نتیجه 9 دی ماه سال 88 این است که امروز مردم آگاه‌تر و حکیمانه‌تر رفتار می‌کنند، جلوی هر آن کس که دین و اعتقاد و تمامیت ارضی ایران را به بازی بگیرد، می‌ایستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ضد انقلاب و دشمنان نمی‌دانند ملت ایران روی عفاف و حجاب و نوامیس خود حساس است، روی اعتقادات، قرآن و عترت پیامبر(س) غیرت دارند و هیچگاه دست از اهل بیت برنمی‌دارند.

وی با بیان اینکه برخی نادانان موضوع رفراندوم را برای برون رفت از شرایط فتنه مطرح می‌کنند، اذعان کرد: نادان‌ها نمی‌دانند رفراندوم واقعی را همین چندروز پیش ملت ایران در تشییع پیکر شهدای گمنام در روز شهادت فاطمه زهرا(س) در سرتاسر کشور با حضور میلیونی خود رقم زدند.

اسلامی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نقش رهبری در خنثی‌سازی نقشه دشمنان و آگاه سازی ملت ایران افزود: باید بدانیم رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک فرد باهوش و مسلط به زمان و مکان است و بیش از هرکسی پیچیدگی‌های مغرب زمین را می‌داند، یک عالم ربانی است که ملت ایران را در این سال‌ها و در پیچ‌های سخت تاریخی با راهنمایی پدرانه و عالمانه خود به خوبی مدیریت کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: صلابت و تیزهوشی مقام معظم رهبری همان است که در سال 1392 در حرم مطهر رضوی بیان کرد: اینکه «گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی ما را تهدید به حمله نظامی می‌کنند، اگر نمی‌دانند بدانند که اگر غلطی از آنها سربزند، جمهوری اسلامی تل آویو و حیف را با خاک یکسان خواهد کرد»، صلابت رهبری و قدرت جمهوری اسلامی ایران اجازه رجزخوانی هم به مستکبران نمی‌دهد.

انتهای پیام/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان