۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین کسانی که در اعتراضات مرتکب قتل شدند باید مجازات شوند
کد خبر: ۳۶۰۷۱۶ نویسنده: مریم محمدی تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۹/۲۴ ساعت: ۹:۱۴ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

کسانی که در اعتراضات مرتکب قتل شدند باید مجازات شوند

لطف الله سیاهکلی با اشاره به ولنگاری بازار خودرو در کشور گفت: وقتی مجلس به وزیر صمت بیش از ۱۸۰ رای اعتماد می‌دهد اکنون باید پاسخگوی وضعیت قیمت خودرو باشد.

کسانی که در اعتراضات مرتکب قتل شدند باید مجازات شوند
لطف الله سیاهکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به افزایش قیمت خودرو در بازار اظهار کرد: عملکرد مجلس در باب خودرو مناسب نبود؛ ما وزیر صمت را استیضاح کردیم اما مجلس رای بالاتری به او داد و این نشان می‌دهد که دقت نمی‌کنیم که در بازار خودرو، عرضه و تقاضا و کیفیت و قیمت ثبات وجود ندارد و سبب نارضایتی مردم شده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: وزیر صمت هم بعد از اینکه رای اعتماد از مجلس گرفت، اقدام به افزایش قیمت خودرو کرد و امروز کسی نمی‌تواند قیمت اقسارگسیخته خودرو را مهار کند.

سیاهکلی ادامه داد: وقتی مجلس به وزیر صمت بیش‌از 180 رای اعتماد می‌دهد اکنون باید پاسخگوی وضعیت قیمت خودرو باشد.

وی بیان کرد: من در ماجرای بی سامانی بازار خودرو، مجلس و وزیر صمت را مقصر می‌دانم چون به نیاز و نارضایتی مردم بی‌توجهی کردند و باید پاسخگو باشند.

این نماینده مجلس با اشاره به مطالبه گری درباره وضعیت خودرو عنوان کرد: من پیش بینی کرده بودم که اگر وزیر صمت ابقاء شود نرخ خودرو افزایش خواهد یافت که همین اتفاق هم افتاد و در حال حاضر شاهد یک ولنگاری در حوزه خودرو هستیم و مدیریت آن هم به این سادگی نیست.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: معتقدم که یک بار دیگر باید وزیر صمت استیضاح و مجلس به وظیفه خود عمل کند.

انتهای پیام/ 1300
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان