۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کارشناسان اورژانس قزوین مورد حمله قرار گرفتند
کد خبر: ۳۶۰۵۸۵ نویسنده: مریم محمدی تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۹/۱۷ ساعت: ۹:۳۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس اورژانس استان قزوین:

کارشناسان اورژانس قزوین مورد حمله قرار گرفتند

دکتر حسن اسماعیلی گفت: در پی وقوع تصادف خودرو و آمبولانس در شهر اسفرورین واقع در شهرستان تاکستان، راننده خودرو اقدام به ضرب‌وشتم کارشناسان اورژانس کرد. 

کارشناسان اورژانس قزوین مورد حمله قرار گرفتند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ دکتر حسن اسماعیلی اظهار کرد: مأموریتی در تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۱ مبنی بر تصادف ۲ خودروی شخصی به پایگاه اسفرورین اعلام شد که کارشناسان این پایگاه جهت پوشش آن به آدرس اعلام شده اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از انتقال مصدومین به بیمارستان و در مسیر بازگشت از مأموریت، خودرویی با سرعت بالا از پشت با آمبولانس برخورد کرد.

این مسئول عنوان کرد: کارشناسان پایگاه اسفرورین به‌دنبال تصادف این خودرو با آمبولانس دچار تروما (ضربه) به سر و گردن شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین بیان کرد: آمبولانس پایگاه دانسفهان برای انجام معاینات و آسیب‌های احتمالی به کارشناسان اورژانس به محل تصادف آمبولانس اسفرورین اعزام شد.


اسماعیلی خاطرنشان کرد: در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس به بررسی راننده خودرو که دچار آسیب شده بود پرداخته و اعلام کردند لازم است عوامل انتظامی جهت انجام امور قانونی به محل حادثه مراجعه کنند.

وی افزود: در این هنگام راننده خودرو به سمت آنان حمله‌ور شده و اقدام به فحاشی و ضرب‌وشتم کارشناسان اورژانس که در تصادف دچار آسیب شده بودند کرده است.

این مسئول با بیان اینکه مصدومین به بیمارستان شفا در تاکستان انتقال یافتند، تصریح کرد: کارشناسان اورژانس به‌دلیل آسیب‌های وارده در بیمارستان بستری شده‌اند.

وی ضمن محکوم کردن این حادثه اعلام کرد: اقدامات لازم از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد؛ بی‌شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هم‌وطنان عزیز هستند، چنین رفتارها و برخوردهایی نیست.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین در پایان اظهار کرد: به سرعت آمبولانس دیگری جایگزین آمبولانس تصادفی شد و از سایر کارشناسان اورژانس جهت پوشش در شیفت پایگاه اسفرورین استفاده شد. 

انتهای پیام/ 1300/ د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان