۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تیم ملی در اولویت فدراسیون فوتبال نیست
کد خبر: ۳۶۰۵۷۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۹/۱۶ ساعت: ۱۰:۲۳ ↗ لینک کوتاه

تیم ملی در اولویت فدراسیون فوتبال نیست

حرف‌های مهدی تاج مشخص کرد که رسیدگی به وضعیت نیمکت تیم ملی در اولویت برنامه‌های فدراسیون فوتبال نیست.

تیم ملی در اولویت فدراسیون فوتبال نیست
به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین به نقل از شهروند آنلاین ؛در شرایطی که بیش از یک هفته از حذف تیم ملی ایران در جام جهانی قطر می‌گذرد، هنوز حواشی این اتفاق تلخ ادامه دارد. مهم‌ترین بحث درباره تیم ملی وضعیت نیمکت ایران است. قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال خاتمه یافته و بازار شایعات درباره او داغ است.
برخی بر این باورند که کی‌روش با مسئولان فدراسیون فوتبال به توافق شفاهی رسیده و بعد از مدتی قرارداد او تا پایان جام ملت‌های آسیا تمدید می‌شود. بسیاری از طرفداران فوتبال هم معتقدند که عملکرد کی‌روش در دوره‌های مختلفی که روی نیمکت ایران نشسته خوب نبوده و باید ایران را ترک کند.
در کنار همه این مسائل، بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال منتظر واکنش مدیران فدراسیون درباره حذف ایران و شایعات بودند، اما مهدی تاج در اولین مصاحبه خود بعد از جام جهانی به صورت مختصر درباره تیم ملی صحبت کرد. او در حاشیه معارفه رئیس جدید مرکز ملی فوتبال در این‌باره گفت: «زمانی که انتخابات تمام شد، درگیر رقابت‌های جام جهانی شدیم و عمده وقت‌مان برای بحث پشتیبانی تیم ملی بود. تلاش کردیم که بهترین اتفاق در قطر رخ دهد و تیم ملی در بهترین وضعیت در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته باشد. من تجربه سه دوره حضور در جام جهانی را داشته و هر بار تجربه‌ای متفاوت‌تر کسب کرده‌ام. به هر جهت تیم ملی ایران تا آخرین دقایق شانس صعود به دور بعدی را داشت و مجموعه فدراسیون از اینکه نتوانستیم به دور بعدی صعود کنیم، خرسند نیست.»
این حرف‌های مبهم مهدی تاج و البته توضیحات مفصل او درباره برنامه‌های دیگر فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد که رسیدگی به نیمکت تیم ملی در اولویت برنامه‌های مدیران نیست. رئیس فدراسیون فوتبال از افتتاح ساختمان مخصوص فوتبال بانوان و شروع عملیات ساخت و ساز ساختمان جدید فدراسیون در مرکز ملی صحبت کرد. او همچنین تاکید داشت که باید به وضعیت تیم‌های دیگر رسیدگی شود. به عبارت بهتر تاج کمترین صحبت را درباره تیم ملی بزرگسالان انجام داد.
می‌توان از صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال این‌طور برداشت کرد که با توجه به تعطیلی مسابقات و اردوهای تیم ملی حداقل تا بهار 1402، فعلا قرار نیست به وضعیت نیمکت تیم ملی رسیدگی شود و او قصد دارد تصمیم‌گیری در این‌باره را به هفته‌ها و ماه‌های آینده بسپارد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان