۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اجازه مخدوش شدن امنیت بازار را نمی‌دهیم
کد خبر: ۳۶۰۵۷۵ نویسنده: مریم محمدی تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۹/۱۶ ساعت: ۱۰:۱۱ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

اجازه مخدوش شدن امنیت بازار را نمی‌دهیم

محمدمهدی اعلایی گفت: کسبه استان قزوین در همراهی خود با منافع مردم و نه گفتن به خواسته‌های نامشروع، ناحق و مخالف منافع مردم سنگ تمام گذاشتند.

اجازه مخدوش شدن امنیت بازار را نمی‌دهیم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ محمدمهدی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از بازار سنتی قزوین اظهار کرد: این بازدید به منظور برطرف شدن مشکلات کسبه و با تعدادی از مدیران ذیربط در این حوزه صورت گرفته است و مقرر شد با تشکیل کمیته‌ای به ریاست فرماندار قزوین مشکلات بازاریان بررسی شود.

وی افزود: بازاریان و کسبه در این بازدید مسائل و مشکلاتی را در خصوص زیرساخت ها و خدمات مطرح کردند که امیدواریم با توجه به اقدامات انجام شده، فضای خدمت رسانی هم به کسبه و هم مردمی که این بازار را برای خرید خود انتخاب می‌کنند، بهتر شود.


اعلایی گفت: در ایامی که دشمنان ملت ایران تلاش می کنند با اقدامات فریبکارانه و بعضاً با توسل به رفتارهای ناجوانمردانه و غیر اخلاقی با بکارگیری اراذل و اوباش صنف بازار را با مشکلاتی مواجه کنند، مشاهده می کنیم که به همت تلاشگران تأمین امنیت در استان، امنیت لازم و کافی در بازار وجود دارد و افراد مخل امنیت اجازه پیدا نخواهند کرد که امنیت بازار را مخدوش کنند.

استاندار قزوین اضافه کرد: در عین‌حال، درایت، هوشیاری و هوشمندی بازاریان قزوینی در شناخت منافع و مسائل کشور هم افتخاری برای استان قزوین است که نقشه های شوم دشمنان که می خواهند مردم را با مشکل مواجه کنند، نقش بر آب کرده‌اند.

نماینده عالی دولت در استان در پایان گفت: دشمنان باید فهمیده باشند که به دلیل بصیرت و دشمن‌شناسی مردم ایران، حنای آن‌ها رنگی ندارد و تلاش آنها آب در هاون کوبیدن است چراکه نظام مقدس جمهوری اسلامی راه بلندی را پشت سر گذاشته و قله‌های رفیع را فتح خواهد کرد و همچون گذشته خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام/ 1300/ د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان