۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رانندگان سفرهای غیرضرور را لغو کنند
کد خبر: ۳۶۰۵۵۰ نویسنده: مریم محمدی تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۹/۱۵ ساعت: ۱۱:۲۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین:

رانندگان سفرهای غیرضرور را لغو کنند/ جاده‌های استان لغزده و مه‌آلود است

سرهنگ فرهاد ذاکری منش از لغزندگی جاده در محورهای اصلی و فرعی استان قزوین خبر داد و گفت: رانندگان تجهیزات لازم برای رانندگی در جاده های لغزنده و شرایط نامساعد جوی را به همراه داشته باشند.

رانندگان سفرهای غیرضرور را لغو کنند
سرهنگ فرهاد ذاکری منش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرئ: خوشبختانه از ساعات آغازین روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی در کشور و محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم که رانندگی در این شرایط جوی نیازمند برنامه‌ریزی و اجرای تمهیدات ویژه‌ای توسط رانندگان است.

وی افزود: رانندگان با توجه به شرایط جوی نامساعد از ترددهای غیرضروری به ویژه در جاده‌های روستایی، گردنه‌ها و نقاط برف‌گیر خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان ضمن تاکید به رانندگان در خصوص همراه داشتن لوازم و تجهیزات زمستانی از قبیل زنجیر چرخ و اطمینان از سیستم گرمایشی خودرو، به رعایت سرعت مطمئنه حین رانندگی اشاره کرده و تصریح کرد: از رانندگان تقاضا داریم ضمن حرکت در بین خطوط، از صحبت کردن با سرنشینان و تلفن همراه خودداری کنند.

ذاکری منش در پایان با اشاره به لغزندگی و مه آلود بودن جاده‌ها و طولانی شدن مسیر توقف خودرو حین استفاده از سیستم ترمز، خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی تیم‌های گشت پلیس به همراه راهداران برای خدمت رسانی به رانندگان و مسافران در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند و رانندگان می‌توانند در صورت نیاز با شماره های 110 و 141تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 1300/ د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان