۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آلودگی هوا در مناطق صنعتی استان تشدید می‌شود
کد خبر: ۳۶۰۳۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۹/۱ ساعت: ۱۴:۲۵ ↗ لینک کوتاه

کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین:

آلودگی هوا در مناطق صنعتی استان تشدید می‌شود

مریم بهروزی گفت: با توجه به سکون جوی حاصل از شرایط آب و هوایی ایجاد شده، در مناطق صنعتی و پرتردد استان نیز انباشت غلظت آلاینده‌های جوی را شاهد خواهیم بود که این روند تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.

آلودگی هوا در مناطق صنعتی استان تشدید می‌شود
مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، اظهار کرد: نقش‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تا پایان هفته جاری برای سطح استان جوی پایدار و آسمانی صاف و آفتابی را انتظار داریم.

وی افزود: با توجه به سکون جوی حاصل از شرایط آب و هوایی ایجاد شده، در مناطق صنعتی و پرتردد استان نیز انباشت غلظت آلاینده های جوی را شاهد خواهیم بود که این روند تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: تا پایان هفته تغییرات دمایی محسوسی برای استان پیش بینی نمی‌شود اما از شنبه هفته آینده ناپایداری‌های جوی به صورت رگبار و رعد و برق را پیش رو خواهیم داشت.

بهروزی در پایان گفت: طی شبانه‌روز گذشته شهرستان‌های بویین زهرا و تاکستان با یک درجه سانتی‌گراد و رازمیان با ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت بین ۲ تا ۱۷ درجه در نوسان بوده است.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان