۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مجلس عزم جدی در حمایت از تولیدات دیجیتال دارد
کد خبر: ۳۶۰۲۷۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۸/۲۶ ساعت: ۱۴:۱۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مجلس عزم جدی در حمایت از تولیدات دیجیتال دارد

فاطمه محمدبیگی گفت: در طول دو سال گذشته، سه الی چهار قانون مناسب در مجلس برای حمایت از تولید محتوای دیجیتال تصویب کرده و حمایت از استارت‌‌آپ‌های حوزه سلامت را با پیشنهاد در تبصره ۱۷ در قالب اقتصاد دیجیتال سلامت گنجاندیم.

مجلس عزم جدی در حمایت از تولیدات دیجیتال دارد
فاطمه محمدبیگی در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان قروین در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین؛ اظهار کرد: بازدیدهای صورت گرفته از رویداد نشان می‌دهد که رویش‌های قابل توجهی در این حوزه نسبت به دوره قبل اتفاق افتاده است.

وی افزود: سطح فعالیت شرکت کنندگان از جمله جدیت نوجوانان و جوانان در تحلیل‌ها، ارائه برنامه‌های راهبردی مانند سامانه‌های گردشگری، جمعیت و خانواده، تک فرزندی و نیازهای استان قزوین در حوزه اشتغال و نیاز قشر نوجوان به بازی یارانه‌ای که به صورت دیجیتال ارائه می‌شود مناسب است و این شرایط می‌تواند نوید بخش آینده خوب برای استان قزوین با تکیه بر نخبگان باشد.

نماینده مردم قزوین در البرز، آبیک و قزوین در مجلس عنوان کرد: نکته قابل توجه در این رویداد حضور خانوادگی تیم‌های که جالب توجه بود.

محمدبیگی تصریح کرد: در طول دو سال گذشته، سه الی چهار قانون مناسب در مجلس برای حمایت از تولید محتوای دیجیتال تصویب کرده و حمایت از استارت‌‌آپ‌های حوزه سلامت را با پیشنهاد در تبصره ۱۷ در قالب اقتصاد دیجیتال سلامت گنجاندیم.

وی در پایان اذعان کرد: حمایت از استارتاپ‌ها و اپلیکیشن‌های فضای مجازی برای مشاغل دانش‌بنیان، ارائه تسهیلات کم بهره بانکی با قانون حمایت از جهش تولید دانش‌بنیان به تمام شرکت‌های دانش بنیان و رویدادهای استارتاپی که در این قالب هستند از جمله حمایت‌هایی است که از طریق صندوق علم و فناوری انجام می‌شود.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان