۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین جاده‌های بارانی قزوین مستعد تصادفات است
کد خبر: ۳۶۰۲۶۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۸/۲۶ ساعت: ۱۱:۲۷ ↗ لینک کوتاه

توصیه های پلیسی برای رانندگی در جاده های لغزنده؛

جاده‌های بارانی قزوین مستعد تصادفات است/ سفرهای غیرضرور را لغو کنید

سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اشاره به نخستین بارش‌های پاییزی در سطح استان گفت: با توجه به خشک و چرب بودن سطح جاده، شاهد وقوع تصادفات جرحی و خسارتی در شب گذشته بودیم.

جاده‌های بارانی قزوین مستعد تصادفات است
به گزارش صبح قزوین؛ سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اشاره به نخستین بارش‌های پاییزی در سطح استان اظهار کرد: با توجه به خشک و چرب بودن سطح جاده، شاهد وقوع تصادفات جرحی و خسارتی در شب گذشته بودیم.

وی ادامه داد: وقوع تصادفات در چنین شرایطی، به خصوص در آزادراه‌ها بیش از سایر جاده های ارتباطی رخ می دهد که در این رابطه رانندگان بایستی نسبت به رعایت فاصله طولی اقدام و از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی و سرعت و سبقت بی مورد خودداری کنند.

ذاکری منش با اشاره به اینکه شهروندان در شرایط جوی پاییز و زمستان از سفرهای غیرضروری بایستی خودداری کنند، خاطرنشان کرد: در صورت سفر، رانندگان ضمن اطمینان نسبت به سالم بودن وسیله نقلیه خود به لحاظ فنی، حتما تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ و لباس گرم همراه داشته و قبل از حرکت نیز باک خودرو خود را پر کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآور شد: با توجه به اینکه از شب گذشته بارندگی‌ها در سطح منطقه آغاز شده و براساس پیش بینی‌های به عمل آمده، بارش ها تا فردا (جمعه) نیز ادامه خواهد داشت لذا به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت مطمئن برانند و از صحبت کردن با سرنشینان خودرو و تلفن همراه خودداری کنند.

انتهای پیام/ 1300/ د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان