۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین استان قزوین در هفته بسیج ۸۰عنوان برنامه ویژه برگزار می‌کند
کد خبر: ۳۶۰۲۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۸/۲۵ ساعت: ۲۱:۳۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان‌قزوین:

استان قزوین در هفته بسیج ۸۰عنوان برنامه ویژه برگزار می‌کند

سردار رستمعلی آتانی گفت: در این هفته بیش از ۱۳۳۶ عنوان برنامه متنوع تدارک دیده شده که ۸۰ برنامه آن شاخص است.

استان قزوین در هفته بسیج ۸۰عنوان برنامه ویژه برگزار می‌کند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ نشست خبری سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان‌ قزوین با اصحاب رسانه، عصر امروز(چهارشنبه) 25آبان ماه با محوریت تشریح برنامه‌های هفته بسیج در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد.

سردار رفیعی‌آتانی در این جلسه با اشاره به نقش و جایگاه فرهنگ بسیجی در جامعه امروز اظهار کرد: بسیجیان در دوران دفاع‌ مقدس در عالی‌ترین سطوح جنگ وارد شده و بسیاری از فرماندهان آن زمان از بسیجیان بوده‌اند.

وی افزود: بسیجیان در پیچیده‌ترین عملیات دوران جنگ حضور فعال داشته و در پیچ‌های تاریخی انقلاب‌ اسلامی نقش یاری‌گر را داشته‌اند.

فرمانده سپاه استان‌ قزوین خاطرنشان کرد: بسیج در بلاهای طبیعی، در سیل و زلزله با تمام هیمنه برای خدمت رسانی به مردم وارد شده است، در حوزه‌های علمی موفقیت‌هایی که امروز در حوزه موشکی و راهبردی شاهد هستیم، در پزشکی و دستاوردهای آن همواره تاثیرگذار بوده است.


بسیج در همه قله‌های تاریخی به عنوان حامی و خدمت مردم بوده است


وی با بیان اینکه بسیج در همه قله‌های تاریخی به عنوان حامی و خدمت مردم بوده است، تاکید کرد: در حوادث اخیر به پیکره مظلوم بسیج جفا شد، این روزها بسیج شنیدنی‌تر از همیشه است، افرادی ناآگاه و فریب خورده بسیجی نجیب و با اخلاق ما را مورد هجمه قرار داده و به او تاختند، در حالی که بسیجیان همواره در خط مقدم کمک رسانی بوده‌اند.

وی با اشاره به سه اجتماع بزرگی راهپیمایی بانوان، سیزده آبان و ۲۸ صفر در قزوین تاکید کرد: اگر در دوران دفاع مقدس 40 کشوربرعلیه ایران متحد شده بودند، در اتفاقات اخیر همه جبهه کفر رو در روی نظام اسلامی صف آرایی کردند و جنگ رسانه‌ای راه انداختند.

فرمانده سپاه استان ادامه داد: دشمنان در جنگ ترکیبی فرهنگی، رسانه‌ای، اقتصادی‌، سیاسی که راه انداخته و با تمام هزینه‌هایی که کردند، نتیجه نگرفته‌اند.

سردار رفیعی در بخش دیگر سخنان خود گفت: در هفته بسیج که از 29 آبان با عنوان «بسیج مظهر سازندگی و پیشرفت» آغاز می‌شود، بیش از۳۳۰ گروه جهادی در ۱۲ عرصه تخصصی در قالب جهاد پیشرفت فعال شده‌اند تا کارهای عمرانی خوبی صورت گیرد.

توزیع ۱۰هزار بسته معیشتی در استان

وی بیان کرد: 30پروژه محرومیت‌زدایی، آب شرب، بهداشت و سلامت، افتتاح ۷ کارگاه اقتصاد مقاومتی، برپایی نمایشگاه دانش بنیان و برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی از برنامه‌های هفته بسیج در استان خواهد بود.

فرمانده سپاه استان یادآور شد: در این هفته بیش از 1336 عنوان برنامه متنوع تدارک دیده شده که 80 برنامه آن شاخص است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج به نام شخص خاصی نیست، افزود: مجموعه سپاه هر چه دارد از اتکا به مردم است، ما به مردم قول می‌دهیم از جغرافیای قدرت ایران‌ و حیثیت مردم دفاع و چشم طمعکاران را از حدقه بیرون خواهیم کرد.

فرمانده سپاه استان تصریح کرد: سپاه به عنوان قدرت دفاعی کشور هرگز گرفتار اختلافات داخلی نخواهد شد و در کنار فراجا در وسط میدان می‌ماند و به توان و نشاط بسیج در میانه میدان اعتماد داشته و بدانید تا رسیدن کارها به قله از پای نمی‌نشینیم.

سردار آتانی فضای رسانه‌ای استان را خوب و مثبت دانست و گفت: شما خبرنگاران زبان صادق و گویای مردم هستید و این شعار نیست؛ انتظار داریم در کنار مردم و نظام باشید و واقعیت‌ها را منعکس کنید.

وی با اشاره به حوادث اخیر تصریح کرد: ما هیچ گلایه ای از فرزندان خود نداریم، اعتقاد داریم افراد نا آگاهی که به صورت ما سیلی زدند حتما به آغوش ملت باز می‌گردند و ما همیشه آماده پذیرش جوانان خود هستیم، نه می‌ترسیم و نه می‌ترسانیم.

باید در یک فضای آرام پذیرای اعتراضات مردمی بود

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: بسیج از اعتماد به خدا برخوردار است، ما قدرت لایزال الهی و وعده صدق خداوند را باور داریم و با نیت الهی وسط میدان هستیم و معتقدیم باید در یک فضای آرام پذیرای اعتراضات مردمی بود و برای رفع آن کوشید.

وی خاطرنشان کرد: امسال استان قزوین تحولی در بسیج دانش آموزی داشته و در راهیان نور بالاترین حضور را داشتیم و راهیان غرب دانش آموزی کشور را راه اندازی کردیم که با استقبال خوب دانش آموزان همراه بود.

سردار رفیعی آتانی در پایان گفت: با ارتباطی که با مجموعه فرهنگیان و دانش آموزان داشتیم و به سوالات دختران دانش آموز با حضور ۳۵ نفر از معلمان و هادیان سیاسی پاسخ دادیم واگر این روزها نسبت به روزهای اول فتنه افراد کمتری در خیابان‌ها آمده و با آشوبگران همراه می‌شوند به دلیل کارهای فرهنگی بسیج است.

انتهای پیام/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان