۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین آمریکا با ایران قوی و مستقل دشمن است
کد خبر: ۳۶۰۱۳۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۸/۱۸ ساعت: ۱۳:۶ ↗ لینک کوتاه

مشاور فرمانده کل سپاه:

آمریکا با ایران قوی و مستقل دشمن است/ دشمن با جنگ ترکیبی به مقابله با ایران آمده است

حجت‌الاسلام حسین طائب گفت: امروز امریکا استراتژی مهار ایران را در دستور کار قرار داده و دیگر خبری از جنگ‌های سخت نیست بلکه با جنگ ترکیبی به میدان آمده است.

آمریکا با ایران قوی و مستقل دشمن است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام حسین طائب در همایش تحلیلی و تبیینی اتفاقات اخیر که ظهر امروز در سالن اجتماعات شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: چند راهبرد مهم از جمله قدرت‌یابی منطقه، اثرگذاری در عرصه بین‌الملل و انسجام حاکمیتی سبب عزت ایران شده است.

وی افزود: سران آمریکا از سال ۲۰۲۵ به عنوان سال سرنوشت ساز برای امریکا و جهان یاد می‌کنند که یکی از مهمترین چالش‌های مقابل آنها، ایران قوی است.

مسئول سابق سازمان اطلاعات سپاه ادامه داد: امریکا امروز ایران را عامل تضعیف کننده خود می‌داند و از این رو تضعیف انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

طائب ابراز کرد: امروز امریکا استراتژی مهار ایران را در دستور کار قرار داده و دیگر خبری از جنگ‌های سخت نیست بلکه با جنگ ترکیبی به میدان آمده است.

مشاور فرمانده کل سپاه بیان کرد: طبق تصورات و راهبردهای سران امریکا در صدد این هستند که در سال 2025 آمریکا کدخدای دهکده جهانی باشد و در این ۲۰ سال آینده باید مشکلات خود را حل کند.
 
وی تصریح کرد: اتاق فکر امریکا اذعان دارد که باید زیرساخت‌های ارتباطی را به گونه‌ای تعریف کند که تمام مرزهای کشورها، اقوام، مذهب، نژادها و حتی خانواده برداشته و این امریکا باشد که دستور دهد چه اتفاقاتی در جهان بیفتد.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید بپذیریم که امروز یکی از چالش‌های امریکا، ایران قوی و خودکفا است، جمهوری اسلامی ایران به موضوع مهم در رقابت‌های سیاسی داخل آمریکا تبدیل شده و چالش‌ اساسی برای رهبری امریکا در جهان است.

طائب با اشاره به شعار راهبردی امام راحل یعنی "نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی" گفت: مکتب اسلام برای همه امورات زندگی برنامه دارد به طوری که امروز حتی امریکایی‌ها به زبان می‌آورند که ایران الگوی جدید به جهان‌ ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: بی‌ثباتی امنیت و تبدیل ارزش‌های مردم به نفرت، دو راهبردی است که در اتفاقات اخیر شاهد هستیم.

اغتشاشات عاملی برای دیده نشدن پیشرفت‌های ایران 

مشاور فرمانده کل سپاه یادآور شد: هویت انقلابی، دفاع مقدس، خدمت، مقاومت و قدرت نیز پنج هویتی است که در طول 40سال در ایران اسلامی به دست آمده و امروز دشمن می‌خواهد این هویت‌ها را مخدوش کند.

طائب افزود: شبه افکنی، تردید در صداقت، ایجاد بی‌تفاوتی در مردم و ترس در خواص، ایجاد گسست اجتماعی، تشدید نفرت و کینه در میان اقوام، نافرمانی در همه سطوح جامعه، تقابل امنیتی، سیاسی و اجتماعی و تبدیل نافرمانی فردی به اجتماعی، شکست اقتدار امنیتی و سیاسی و هرج و مرج اجتماعی از راهبردهایی است که دشمنان در اغتشاشات پیاده سازی کردند.

وی تصریح کرد: مبلغان و دلسوزان نظام باید فرآیندها را در هویت سازی و هویت سوزی تغییر دهند و با شناخت شبهات به سوالات مردم پاسخ دهند و در روش تبیینی و تبلیغی خود تجدیدنظر کنند.

مشاور فرمانده کل سپاه در پایان گفت: اغتشاشات نقشه‌ای بود تا پیشرفت‌های عظیم ایران در حوزه زیرساختی و اقتصادی دیده نشود؛ لذا باید تلاش کنیم که گسست اجتماعی اتفاق نیفتد.
 
انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان