۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین بیش از ۷هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم تجهیز و راه‌اندازی شد
کد خبر: ۳۶۰۱۱۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۸/۱۷ ساعت: ۱۳:۵۶ ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

بیش از ۷هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم تجهیز و راه‌اندازی شد

بهروز رحیمی گفت: راه‌اندازی و تجهیز تخت‌های جدید یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم بوده که با آغاز فعالیت این دولت، نزدیک به هفت هزار و ۹۰۰ تخت جدید راه‌اندازی و تجهیز شده است و تقویت و تحویل هشت هزار تخت دیگر را در سال‌جاری پیش‌بینی کرده‌ایم.

بیش از ۷هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم تجهیز و راه‌اندازی شد
بهروز رحیمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صبح قزوین؛ درباره سیاست‌های وزارت بهداشت و درمان در حوزه تجهیزات بیمارستانی کشور اظهار کرد: راه‌اندازی و تجهیز تخت‌های جدید یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم بوده که با آغاز فعالیت این دولت، نزدیک به هفت هزار و 900 تخت جدید راه‌اندازی و تجهیز شده است و تقویت و تحویل هشت هزار تخت دیگر را در سال‌جاری پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی با اذعان به اینکه حوزه درمان و سلامت استان قزوین وضعیت مناسبی ندارد، افزود: راه‌اندازی بیمارستان روانپزشکی جدید و اصلاح تمام تجهیزات آن در استان جزو اولویت‌های وزارتخانه بوده زیرا باور داریم ارتقاء خدمات درمانی حق مردم است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت عنوان کرد: بیمارستان ۲۲ بهمن استان قزوین یکی از بیمارستان‌هایی است که ارزش و کرسی مناسبی را به لحاظ علمی به خود اختصاص داده و سطح مراقبت مناسبی از بیماران در آن انجام می‌شود اما با این وجود فاقد فضای فیزیکی مناسب است.

رحیمی در پایان تصریح کرد: با تمهیدات پیش‌بینی شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی و استان، بیمارستان 22 بهمن قزوین به محل ساختمان جدید جابه‌جا شده و برای تبدیل آن به یک مرکز مناسب روانپزشکی منابع را حتما تأمین می‌کنیم.

این مسئول در پایان گفت: به واسطه راه‌اندازی مرکز جدید بیمارستان 22بهمن قزوین شرایط بخشی از بیماری‌های روانی و روانپزشکی که مورد غفلت جامعه واقع شده است مناسب‌تر می‌شود.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان