۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین قزوین میزبان کنگره بین‌المللی شعر ایثار می‌شود
کد خبر: ۳۵۹۹۷۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۸/۷ ساعت: ۱۲:۴۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل امور هنری بنیاد کشور:

قزوین میزبان کنگره بین‌المللی شعر ایثار می‌شود

فرهاد مختاری با اشاره به ظرفیت‌های هنری و فرهنگی استان قزوین گفت: باید کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی به منظور بازتاب مفهوم ایثار و شهادت در سطح ملی و بین‌المللی با کیفیت مطلوب در این استان برگزار شود.

قزوین میزبان کنگره بین‌المللی شعر ایثار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، فرهاد مختاری مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیئت همراه ظهر امروز به منظور هماهنگی برگزاری هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی به استان قزوین سفر کرد.

مختاری در جلسه‌ای با مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین گفت: باید کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی به منظور بازتاب مفهوم ایثار و شهادت در سطح ملی و بین‌المللی با کیفیت مطلوب در قزوین برگزار شود.

مختاری یادآور شد: کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی همزمان در کشورهای منطقه از جمله یمن، لبنان، عراق و سوریه برگزار می‌شود.

وی افزود: قزوین ظرفیت‌های خوبی در برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی دارد به همین دلیل می‌توان این کنگره را باکیفیت مطلوب در استان برگزار کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: مسئولان بنیاد باید با تقویت تعاملات خود با همه دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت‌های این نهادها در برگزاری این کنگره استفاده کنند.

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید در برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی همه مسئولان در میدان باشند و در انجام این مهم کوتاهی نکنند.

مختاری افزود: در اجرای برنامه‌های ترویجی باید جریان‌سازی با تبیین مفهوم ایثار و شهادت صورت گیرد تا همه مردم ایران و حتی دنیا با این مفهوم آشنا شوند.

در ادامه جلسه سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید قزوین گفت: مسئولان بنیاد قزوین جهت برگزاری کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهند تا بتوانند آن را باشکوه برگزار کنند.

وی در ادامه، اقدامات اولیه در برگزاری هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار و زنان عاشورایی را تشریح کرد.

گفتنی است معاون بنیاد شهید کشور در این سفر از تعدادی از خانواده‌های شهدای قزوین دیدار و از مقام والای آنها تجلیل کرد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان