۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تعلل بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت بیمارستان ۷۰۰تختخوابی
کد خبر: ۳۵۹۹۷۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۸/۷ ساعت: ۱۰:۵۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس عنوان کرد

تعلل بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت بیمارستان ۷۰۰تختخوابی

دکتر فاطمه محمدبیگی گفت: اگر تسهیلات درخواست شده برای تکمیل پروژه این بیمارستان، به موقع از سوی بانک‌ها واگذار می‌شد اکنون شاهد پیشرفت قابل توجه و چشمگیر پروژه بودیم.

تعلل بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت بیمارستان ۷۰۰تختخوابی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ دکتر فاطمه محمدبیگی صبح امروز در بازدید میدانی از روند پیشرفت پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رئیس جمهور تسریع در ساخت بیمارستان 700 تختخوابی قزوین در دستور کار قرار گرفته و در این راستا بیش از 25 مکاتبه در این راستا صورت گرفته است.

وی افزود: اگر تسهیلات درخواست شده برای تکمیل پروژه این بیمارستان، به موقع از سوی بانک‌ها واگذار می‌شد اکنون شاهد پیشرفت قابل توجه و چشمگیر پروژه بودیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک بیان کرد: اکنون حدود 70درصد از بیمارستان‌های استان فرسوده بوده و عمر بالای 30 تا 50 سال دارند.


محمدبیگی ادامه داد: در حال حاضر ساخت و تکمیل بیمارستان 700 تختخوابی روند مناسبی ندارد در حالیکه استان قزوین محل تردد و میزبان حدود 14 استان از سراسر کشور است و دولت باید برای بسیاری از مسائل استان از جمله حوزه درمان اعتبارات ملی مناسبی درنظر بگیرد.

وی با بیان اینکه تکمیل مرکز درمانی کودکان بیمارستان قدس استان قزوین تنها نیازمند 10 میلیارد تومان است، گفت: افتتاح این پروژه می‌تواند باعث امیدآفرینی در استان قزوین شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک ابراز کرد: با همراهی و مساعدت مدیران شهری و خیرین استان قزوین، بیمارستان روانپزشکی به فضای مناسبی منتقل شد.

محمدبیگی ادامه داد: ساخت این بیمارستان به 400 میلیارد تومان هزینه نیاز داشت که توانستیم با 60 میلیارد تومان بیمارستان را ایجاد کنیم.

وی در پایان با اشاره به کمبود تخت‌های بیمارستانی در کل استان گفت: این میراث گذشته است که برای استان باقی مانده اما با تکمیل پروژه‌های بیمارستانی و درمانی در دو سال آینده شاهد یک جهش بسیار بالا در حوزه درمان استان قزوین خواهیم بود.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان