۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ایران پاسخ کوبنده‌ای به عوامل حادثه تروریستی شیراز می‌دهد
کد خبر: ۳۵۹۹۴۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۸/۵ ساعت: ۱۱:۳۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

ایران پاسخ کوبنده‌ای به عوامل حادثه تروریستی شیراز می‌دهد

فاطمه محمدبیگی ضمن محکومیت حمله تروریستی در شاهچراغ شیراز گفت: بدون شک مجلس شورای اسلامی از کشورهایی که در این عملیات تروریستی نقش دارند شکایت و موضوع را در مجامع بین‌المللی پیگیری می‌کند.

ایران پاسخ کوبنده‌ای به عوامل حادثه تروریستی شیراز می‌دهد
فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛  با اشاره به حادثه تروریستی شب گذشته در شیراز اظهار کرد: صحنه‌های دلخراش به شهادت رسیدن مظلومانه زائرین شاهچراغ دل هر انسان آزاده‌ای را داغدار می‌کند.

وی افزود: هجوم وحشیانه تکفیری‌های تربیت شده به دست دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را محکوم و از دستگاه قضایی می‌خواهیم اشد مجازات را در اسرع وقت در قبال این تروریست‌ها تدبیر نماید.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس ادامه داد: دشمنان بدانند خون‌های ریخته شده هموطنانمان و به ویژه زنان و کودکانی که در این حادثه تروریستی بر زمین ریخته شد درخت ستبر جمهوری اسلامی ایران را استوارتر می‌کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: نوجوانان و جوانان ما بدانند شعار کهنه‌ای که امروز دشمن با روکش جدید "زن، زندگی و آزادی" به اسم فعالیت‌های اجتماعی در اذهان آنها ترویج می‌دهد، مفهوم واقعی آن همین اتفاقاتی است که شاهد هستیم تا امنیت را از کشور ما سلب کند.

نمایش مفهوم "زن،زندگی آزادی" با کشتار زنان و کودکان

محمدبیگی بیان کرد: درواقع مفهوم دشمن از زن، همان کشته شدن زنان و از زندگی، به خون کشیده شدن کودکانمان و از آزادی، از بین بردن گفتمان دینی و اسلامی است.

وی تصریح کرد: از نسل جوان می‌خواهیم که با بصیرت و روشنگری موضوعات را دنبال و در برابر دروغ پردازی و تبلیغات رسانه‌های معاند هوشمندانه و عاقلانه رفتار کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به لزوم ساماندهی فضای مجازی توسط مجلس تاکید کرد: از کمیسیون امنیت ملی خواستاریم هر چه زودتر موضوع را پیگیری کند؛ شبکه‌های اجتماعی رفتار وحشیانه در شیراز را سانسور می‌کند و از طرفی مخاطبانشان را به توحش و اقدام علیه امنیت ملی ایران تشویق می‌کند.

محمدبیگی در پایان تاکید کرد: بدون شک مجلس شورای اسلامی از کشورهایی که در این عملیات تروریستی نقش دارند شکایت و موضوع را در مجامع بین‌المللی پیگیری می‌کند؛ پاسخی کوبنده در انتظار حامیان و آمران حادثه تروریستی شیراز خواهد بود.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان