۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نقش‌آفرینی نانجیبان در دامن هشتگ اجانب
کد خبر: ۳۵۹۷۵۱ نویسنده: سردار آتانی تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۲۳ ساعت: ۱۲:۹ ↗ لینک کوتاه

یادداشتی به قلم سردار آتانی؛

نقش‌آفرینی نانجیبان در دامن هشتگ اجانب

روایت این روزهای کشور عزیزمان با دشمنانشان، همان راه رفته دیروز است.

نقش‌آفرینی نانجیبان در دامن هشتگ اجانب
به گزارش صبح قزوین؛ ___یادداشت روز به قلم سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

چند روزی است که به بهانه فوت دختر مسلمان ایرانی کرد مرحومه مهسا امینی خیابان‌های شهرهای ایران را عده‌ای محل عقده گشایی خود کرده اند، با آتش زدن بر اموال مردم، آبروی مردم و بچه های مردم عزیزمان را، دفاع از ملت و خاک ایران وانمود می کنند. این روزها می گذرد و نادمان، در حافظه ملت بزرگ ایران محاکمه خواهند شد. 

عوامل زمینه ساز این حوادث که به بهانه مرگ مهسا امینی و مساله گشت ارشاد، بزرگنمایی اخبار و عدم توجه به توفیقات و دستاوردهای نظام، بهره برداری سرویس های جاسوسی و جریانات تجزیه طلب از فرصت پیش آمده، سیاه نمایی، تهمت به فراجا و حافظان امنیت در فضای مجازی فضای روانی برآمده از مواضع تحریک آمیز جریانات، اشخاص و سلبریتی ها، القائات رسانه ای مبنی بر برخورد قهری نظام بر مردم و نظام عزیز اسلامی با پیوند نانجيبان و اجانب، دل های پر مهر و محبت ملت عظیم الشان ایران را آزرده خاطر کردند. 

پیوند اجانب و نانجیب ها که از منظر صادقانه و حق بینٍ ملت هوشمند و بزرگ ایران رصد می شود و ملت هرگز گرفتار توطئه جهانی فتنه انگیزان نخواهند شد، این پیوند که با مختصات قابل فهم در جغرافیای دشمنان ایران عزیز گسترش یافته است، شامل؛ جریان عبری، عربی، غربی( آمریکا و برخی متحدان اروپایی، رژیم صهیونیستی، عربستان)، جریان کومله، دمکرات و ضد انقلاب، منافقان، سلطنت طلبان و معترضان(برخی جوانان با گرایش های خاص)، جریان رسانه ای معاند مانند اینترنشنال، بی بی سی و غیره، برای دامن زدن و گسترش آشوب، برخی از سلبریتی ها با طرح مواضع احساسی و تحریک عواطف نوجوانان و جوانان و نا آگاه، سیاسيون ورشکسته همه باهم خطوط بهم پیوسته ملت را نشانه رفته بودند.

ملت نجیب ایران، نجیبانه به میدان آمد و با حضور معنادار خود نشان داد که هرگز دورغ و فریب، جنگ روانی و رسانه ای دشمن را باور نخواهد داشت و آن را افشا خواهند کرد. ملت بزرگ ایران با فهم درست و انقلابی در باور و عمل خود به همگان نشان خواهد داد که دعوت به وحدت و انسجام ملی، جداسازی و مرزبندی میان مردم معترض به حادثه رخ داده از اغتشاشگران و آسیب زنندگان به اموال عمومی، اطمینان بخشی به صداقت و ظرفیت نظام برای بررسی مساله و احقاق حق، دیدن دست های گروه های ضد انقلاب و تجزیه طلبان با حمایت آمریکا و صهیونیسم در حوادث اغتشاشات و هدایت برای استمرار خشونت، پرهیز از تضعیف حافظان امنیت در عین مطالبه گری از مسئولان، تاکید بر استحکام و اقتدار نظام و توان نیروهای مدافع نظام برای مهار قطعی نا آرامی ها و مقابله با اغتشاشگران، تأکید بر اراده نظام برای پیگیری شفاف مساله، به میدان آمدن مردم در صحنه های حساس به عنوان حافظ اقتدار و تضمین کننده آرامش و امنیت عمومی، اعتماد و حفظ مرجعیت خبری رسانه های خودی و پرهیز از محور قراردادن تحليل و اخبار رسانه های بیگانه، ضد انقلاب و ناهمسو، عدم واگویی شایعات و اخبار سست و جلوگیری از دامن زدن به فضای اضطراب و بی اعتمادی، اجتناب از طرح تحلیل های احساسی که موجب تحریک بیشتر احساسات عمومی شود، فهم ابعاد فتنه پیچیده جدید و چند لایه بودن آن و نقش آفرینی اضلاع تجزیه طلبان، منافقین و جریان نفوذ، تنفر از رفتارهای داعش گونه اغتشاشگران، بی اعتنایی به بهره برداری های جناحی و حزبی جریانات و سلبریتی ها به این وقایع و نگاه فراجناحی و ملی و تقبیح اقدامات ساختارشکنانه، پرهیز از منازعات و بزرگنمایی این وقایع، تاکید بر ضرورت همسویی، همدلی و همکاری تمامی قوا و نیروهای درونی نظام برای حل، تقبیح سوزاندن قرآن، پرچم، اموال عمومی و تعرض به نوامیس از سوی اغتشاشگران، اعتقاد و اعتماد به رهبری و ولایت به عنوان فصل الخطاب و مرجع سیاسی و محور عبور از فتنه ها.

ملت صاحب روایت اول: روایت این روز های کشور عزیزمان با دشمنانشان همان راه رفته دیروز است. روزی با تمام قدرت بر خاک مان حمله کردند تا ایران نباشد، امروز با تمام بی آبروییشان به بهانه خاک ایران دوباره فریاد می زنند؛ زن زندگی، آزادی. مگر می شود در برابر حقایق، چشم های حقیقت را بست. زن، زندگی، آزادی در ایران اسلامی یعنی آمار بیشتر از ۵۰ درصد دانشجویان زن در کشور، یعنی حضور بیش از ۳۰ درصدی زنان در هیئت های علمی دانشگاه ها، یعنی آمار بیش از ۱۰۰ هزار پزشک زن در کشور.

 زنان ورزشکار ایرانی فقط در یک سال ۷۳۵ مدال در خارج کشور گرفتند و این موضوع را با زندگی زنان آمریکایی مقایسه کنند که هر ۷۲ ثانیه به یک زن تجاوز می شود. روزی کومله و دمکرات را مسلح کردند تا کردستان عزیز را از ما جدا کنند. جنایت هایشان لیست طویلی خواهد بود که از بیانش داغ دلمان را تازه تر و کینه و نفرتمان را نسبت به دشمنان ملت کرد عزیز بیشتر می کند. در دفاع مقدس بیش از ۲۶هزار شهید سند دلبستگی و وابستگی ما به کردستان، این سرزمین مجاهدت های خاموش می باشد. از این ۲۶ هزار لاله سرافراز ۵۴۰۰ نفرشان بومی های مسلمان ایرانی کورد می باشد. - این پیوند گسستنی نیست. دفاع از کردستان و شهیدان به عرش نشسته آن، راهی است که مسیح کردستان سرلشکر شهید بروجردی، کاوه، ناصر کاظمی پیش روی ما گذاشته اند.

 ملت نجیب ایران؛

 شما در طول ۴۳ سال از انقلابتان و در همه حوادث در صحنه بودید. مناسک حج تان در رمی شیطان ها، يوم الله هایی را خلق کردند که نمونه آن در هیچ کجای دنیا وجود ندارد. عظمت و شکوه اجتماعات شما اوج تعظیم شعائر الهی است. با آتشفشان آتش انقلابتان در طول این چهار دهه آتش دشمنان را خاموش کردید و مکرشان را به خودشان برگرداندید. این قاعده قرانی و وعده الهی بود. هر وقت دشمن شلیک می کند مطمئن باشید شما خوب عمل کردید. آغاز عقب نشینی امریکا و افولش را شما تماشا خواهید کرد. بخشی اتفاق افتاده و کمی باقی مانده است. اتحاد دشمنانتان را با قدرت اتحاد ایمانتان شکسته اید، همه آمدند باسطل زباله تا راه رفتن به زباله دان تاریخ را به همدیگر آدرس بدهند و شما سرافراز در قله های افتخار ایستاده اید. به اتکا خداوند متعال و رهبری حکیم ایستاده در وسط ميدان حقیقت ها و ما از همه ایران قوی دفاع می کنیم. 

با هنر امام عزیز از این ایران دفاع می کنیم به تعبیر حاج قاسم عزیز؛« مهم ترین هنر امام خمینی(ره) این بود که اول اسلام را به پشتوانه ایران آورد و سپس ایران را در خدمت اسلام قرارداد. اگر اسلام نبود و اگر روح اسلامی بر این ملت حاکم نبود، صدام چون گرگ درنده ای این کشور را می درید، آمریکا چون سگ هاری همین عمل را می کرد، اما هنر امام این بود که اسلام را به پشتوانه آورد. عاشورا، محرم، صفر، فاطمیه را به پشتوانه این ملت آورد.

ملت خوب ایران؛

خدمت به شما آرزوی ما است، هرگز از خدمت به شما باز نمی مانیم و همیشه در کنار شما می مانیم. همه شما را دوست داریم. دختر بی حجاب ناموس ما است و با تمام وجود از ناموسمان دفاع می کنیم. مردم عزیز شما (VIP) ما هستید. عزیز و با شرف با سرمایه گرانبهای شما که همان ایمان شما است دست متجاوزان به ایران قوی را می شکنیم. دشمن در ۴۲ سال گذشته تجربه خرد شدن استخوان هایش را دارد. دوباره حماقت کند دوباره شکسته می شود و شما هزاران بار دیگر بزرگتر می شوید. باطل نمی تواند حرکتش را عمق بدهد چون شما حقیقت صحنه هستید، شما هستید آنها نیستند. در این حوادت همه ظرفیتشان را به صحنه آوردند و چیدمان مبلمان به ظاهر زیبایشان از جنس بنجل تا مدرن را آوردند. همه هر چه بود در سطح و ظاهر بود و زود بر ملا شدند. فضای مجازی خود ساخته دشمن در رویارویی با فضای حقیقی موفق میدان عمل شما رنگ باخت و تصاویر خسته کننده تکرار شده آنها تمام می شود و به فضل خدا نگذاشتید تصویر جدیدی بسازند و شما تصویر حقیقی را مخابره کردید.

ملت قوی ایران؛

شما برخوردار از رهبری بزرگ و صاحب حکمت هستید. ملتی بزرگ و صاحب مکتب هستید. مکتب بزرگی چون عاشورا، قرآن، شهادت هستید. این ها زیبایی های شما است که جلوه نمایی می کند. ایران امروز شما ایران ساخته شده فضای مجازی دشمن نیست. آنها در خیال و وهم خود پیروزی هایشان را جشن می گیرند و شما در حقیقت بیرونی رخ نشان بدهید که مثل همیشه در وسط میدان هستید. ایران امروز شما ایوان قدرتمند پیش روی شماست. تیرگی هرگز نمی تواند با خورشید مقابله کند، تیرگی در نبود نور، سیاه نمایی می کند. با وجود شما مردم عزیز تیرگی می میرد. فرمول غلبه بر قول زور ‌‌《واجتنبوا قول الزور》را شما مردم خوب می دانید. محکم، ثابت قدم، با استحکام در باورها و ایمانتان مانور رمی شیطان را ماندگار کردید. کارتن خواب های بی خانمان، ذخیره کنندگان چوب و ذغال سنگ در غرب برای زمستان پیش رویشان می خواهند نجات بخش جامعه ما باشند. 

ما در این امر پیروزیم. ما ملت بزرگ ایرانیم، ما ملت رسوالله(ص) هستیم، ما ملت امام حسینیم(ع) و ما همه برای ایرانیم و ایران برای همه ما است و هنر دفاع از ایران را از امام بزرگوارمان آموخیتم و با رهبری عزیزمان استمرار می بخشیم‌. فریب خوردگان در میدان به تعبیر سردار سلامی «بچه های ما هستند». با همانها به سراغ دشمنانمان خواهیم رفت. دشمن آنها را از ما سرقت کرده و به فضل خدا اکثر آنها به دامن کشور و انقلاب بر می گردند. دشمن را در تصرف هویت دین، دنيا و خودمان، ناکام خواهیم گذاشت. ان شالله.

 
خاک پای ملت بزرگ ایران و فرزند کوچکتان سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان