۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین امیدوارم اعطای مجوز به کتابهای نویسندگان ضدانقلاب، خطای سهوی مسئولان باشد
کد خبر: ۳۵۹۷۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس:

امیدوارم اعطای مجوز به کتابهای نویسندگان ضدانقلاب، خطای سهوی مسئولان باشد

رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس گفت: امیدوارم اعطای مجوز به کتابهایی که نویسندگان آنها با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف هستند، خطای سهوی مسئولان باشد.

امیدوارم اعطای مجوز به کتابهای نویسندگان ضدانقلاب، خطای سهوی مسئولان باشد
به گزارش سرویس فرهنگی صبح قزوین، گلعلی بابایی با بیان اینکه اداره کتاب وزارت ارشاد باید بر اساس نیازمندی های جامعه خوراک فرهنگی تولید کند، اظهار داشت: در شرایط کنونی منطقه که دشمنان یا خود ما را تهدید می کنند و یا در کشورهای دوست ما همچون فلسطین، سوریه و عراق، تحرکات نظامی مستقیم و غیرمستقیمی انجام می دهند، تقویت رویکرد ایستادگی و مقاومت می تواند به عنوان یکی از اصول کاری اداره کتاب وزارت ارشاد و شخص آقای شجاعی مسئول آن باشد.
وی با اشاره به اینکه ما باید در راه ایستادگی و تقویت روحیه مقاومت جامعه حرکت کنیم عنوان کرد: نویسندگان کشور ما باید از تزریق یاس و ناامیدی در جامعه خودداری کردند و البته این امر بدان معنی نیست که از انتقاد و اصلاح جامعه دست بکشند.
رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس در پایان نیز درخصوص اعطای مجوز انتشار وزارت ارشاد به کتابهای نویسندگان ضدانقلاب، خاطرنشان کرد: امیدوارم اعطای مجوز به کتابهایی که نویسندگان آنها با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف هستند، خطای سهوی مسئولان باشد و طوری نباشد که مردم در صداقت این عزیزان شک کنند.
منبع: خبرگزاری بسیج انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان