۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ارزش افزوده مالیات ۴۷واحد تولیدی به خود استان بازمی‌گردد
کد خبر: ۳۵۹۶۷۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۱۷ ساعت: ۱۱:۴۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم تاکستان در مجلس:

ارزش افزوده مالیات ۴۷واحد تولیدی به خود استان بازمی‌گردد

رجب رحمانی گفت: با تلاش نمایندگان مجلس استان و توافقات صورت گرفته مقرر شد که ارزش افزوده مالیات ۴۷ واحد تولیدی به خود استان قزوین تعلق بگیرد که مبلغ قابل توجهی خواهد بود.

ارزش افزوده مالیات ۴۷واحد تولیدی به خود استان بازمی‌گردد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ رجب رحمانی شب گذشته با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد رسول اکرم صلی الله علیه و آله اظهار کرد: خوشبختانه شورای اسلامی شهر قزوین، شورای قوی و متشکل از نیروهای انقلابی جوان و با تجربه بوده و درواقع تلفیقی از شور، انگیزه و تجربه و کاردانی است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مهم در خصوص نمایندگان مجلس هم صدق می‌کند، در سال گذشته به دلیل انسجامی که بین نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی وجود داشت، بودجه استان را به ۱۲۵۰ میلیارد تومان رساندیم.

شورا بیش از ۸۰ مسئولیت دارد

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۱۴۰۰ سال پیش پیامبر اسلام (ص) فرمودند: "اِنّی لا اَخافُ عَلی اُمَّتِیَ الْفَقْرَ وَ لكِنْ اَخافُ عَلَیْهِمْ سوءَ التَّدْبیرِ ... من بر امت خودم از ناحیه فقر اقتصادی بیم ندارم، فقر امت من را از پا در نمی‌آورد ولی از یك چیز دیگر بر امت خودم بیمناكم و آن كج فكری، بد فكری، بد اندیشگی، جهل و نادانی است". 

رحمانی خاطرنشان کرد: گاهی یک بی‌تدبیری می‌تواند یک ملت و امت را به تباهی بکشاند و در مورد شهر و شهرداری هم این مسئله صدق می‌کند؛ در حالی که شهر قزوین با داشتن شهرداری دلسوز و انقلابی و شورای شهری انقلابی نباید دچار سو تدبیر بوده و مشکلاتی زیادی داشته باشد.

وی افزود: جنس شورا و نمایندگان مجلس یکی است، هر دو خدمتگزار مردم هستند، وظیفه شورا تنها انتخاب شهردار و نظارت بر عملکرد او نیست بلکه شورا به عنوان پارلمان محلی بیش از ۸۰ مسئولیت و شرح وظایف دارد.

پیگیر مساله آب در شهرهای استان قزوین هستیم

رحمانی با برشمردن برخی اقدامات نمایندگان مجلس استان قزوین گفت: با تلاش نمایندگان مجلس استان و توافقات صورت گرفته مقرر شد که ارزش افزوده مالیات ۴۷ واحد تولیدی به خود استان قزوین تعلق بگیرد که مبلغ قابل توجهی خواهد بود.

این نماینده مجلس در خصوص شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: مسئله آب ۱۴ شهر استان را از طریق شورای عالی استان‌ها پیگیر هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اغتشاشات اخیر تاکید کرد: بدون شک دست استکبار جهانی در دامن زدن به اغتشاشات رو شده است، اما دشمن نمی‌دانند که مردم ما ناموس پرست و میهن پرست هستند.

نقش بی بدیل زنان در انقلاب اسلامی انکار نشدنی است

رحمانی بیان کرد: جایگاه زن از ابتدای انقلاب برای نظام با ارزش بوده و هست؛ در دوران دفاع مقدس نیز نقش بانوان بسیار بی‌بدیل بوده و شهیدان زیادی را به انقلاب تقدیم کرده‌اند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این حرکات اغتشاشگران و حمایت‌های مستکبران نشان می‌دهد که دلشان به حال کشور ما نسوخته است.

وی افزود: همه ما موظف هستیم که از جوانان حمایت کنیم و با غفلت در این حوزه‌ها نیز بهانه دست دشمنان ندهیم چراکه قشر جوان نیز سرمایه‌های ما هستند.

رحمانی در پایان گفت: طبق فرموده امام خمینی باید برای خدا کار کرد تا نتیجه کار تا ابد باقی بماند، اگر این روحیه در انسان باشد هیچگاه خسته نخواهد شد.

انتهای پیام/۲۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان