۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین لزوم رسیدگی به ترک فعل مسئولین فضای مجازی
کد خبر: ۳۵۹۵۶۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۹ ساعت: ۱۴:۴۲ ↗ لینک کوتاه

در بیانیه بسیج حقوقدانان قزوین مطرح شد؛

لزوم رسیدگی به ترک فعل مسئولین فضای مجازی

سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین خواهان مجازات ترک فعل مسئولین فضای مجازی که باعث نابسامانی فرهنگی و اختلال امنیتی در کشور گردیدند، شد.

لزوم رسیدگی به ترک فعل مسئولین فضای مجازی
به گزارش صبح قزوین؛ سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین در عکس‌العمل به ترک فعل مسئولین فضای مجازی که باعث نابسامانی فرهنگی و اختلال امنیتی در کشور شده، بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است؛

فضای_مجازی، حقیقتاً به قتلگاه نوجوانان و جوانان بدل شده است. منطقه عظیمی از این فضا اکنون در دست دشمن است، باید دشمن را از فضای مجازی برانید و بتارانید. امام خامنه‌ای ۹۵٫۹٫۱۹

جبهه استکبار با توسل به شبکه های اجتماعی آمریکایی - صهیونیستی با اجرای نقش محوری در نابسامانی فرهنگی و امنیتی کشور ،  در طول یک دهه گذشته شبکه‌های اجتماعی را ابزار حمله به مقدسات و تخریب ایمان مردم با نقشه نفوذ در خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی با هدف  تجزیه کشور و براندازی نظام اسلامی قرار داده است.

کشور می‌توانست در سایه دستورات موکد #امام_خامنه_ای ، که از سال ۹۱ بارها و بارها خطاب به مسئولین بیان گردید،  نه تنها مانع این نفوذ و تخریب‌ها شود بلکه فضای مجازی را ابزار حمله به مبانی فکری و ارزش‌های پوشالی غرب نماید.

سال‌هاست مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی هشدار داده‌اند. در حالی که فضای مجازی در تمام دنیا حساب و کتاب دارد. متأسفانه مسئولان و متولیان فضای رسانه و مجازی  ما این‌گونه با تسامح و تساهل از کنار این موضوع می گذرند؟

در دولت قبل در این حوزه خیانت‌ها صورت گرفت؛ امّا انتظار است در دولت فعلی که دولت انقلابی و جهادی است ساماندهی صورت بگیرد.
و دولت و مجلس و شورای‌عالی فضای مجازی با یک تصمیم قاطع و انقلابی به داد جوان‌ها و خانواده برسند؟

ما حقوقدانان بسیجی بنا به توصیه های اکید مقام معظم رهبری خواهان مدیریت و ساماندهی این فضا هستیم.
 
با توجه به اینکه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در زمینه ارتباط اجتماعی، اشتغال، آسایش و امنیت روانی مردم دارد، باید دستگاه‌های متولی فضای مجازی کشور وظیفه ذاتی خود در این زمینه را به درستی انجام دهند و همچنین باید قوه قضاییه با کم‌کاری  دستگاه‌های متولی فضای مجازی برخورد جدی داشته باشد.

باید تصمیم‌گیری منطقی و انقلابی اتخاذ شود و مسئولان امر به خاطر ترک فعل که منجر به این همه خسارت شده مواخذه شوند.

سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین
۱۴۰۱٫۷٫۹

انتهای پیام/ 1300/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان