۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین آورده متقاضیان برای اجرای پروژه نهضت ملی مسکن کافی نیست
کد خبر: ۳۵۹۵۵۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۹ ساعت: ۱۳:۳۴ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

آورده متقاضیان برای اجرای پروژه نهضت ملی مسکن کافی نیست

محمدمهدی اعلایی با اشاره به آورده متقاضیان در بانک‌ها برای اجرای پروژه نهضت ملی مسکن گفت: باتوجه به اینکه این مبلغ تاکنون یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده، این میزان کافی نبوده و نیاز است اقداماتی برای افزایش آن صورت بگیرد.

آورده متقاضیان برای اجرای پروژه نهضت ملی مسکن کافی نیست
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ محمدمهدی اعلایی ظهر امروز (شنبه) در جلسه شورای تامین مسکن استان که در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن هرچند رشد ۱/۵ درصدی را شامل می‌شود اما این میزان مطلوب نبوده و نیازمند افزایش است.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود به پیمانکاران بومی توانمند که طرح‌های آنها از رشد مناسبی برخوردار است نیز واحدهای بیشتری واگذار شود و برای متقاضیانی که وجوه مورد نیاز را با تاخیر واریز می‌کنند، تدابیر مناسبی اتخاذ شود.

استاندار قزوین گفت: در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن، به منظور پرداخت و تعیین مبالغ براساس پیشرفت فیزیکی لازم است میزان پرداختی به پیمانکاران مشخص شود و بتوان اقدام موثری دنبال کرد.


اعلایی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب در حوزه مسکن برای خانه‌دار شدن مردم عنوان کرد: باید کمک مناسبی در راستای اجرای طرح‌ها صورت بگیرد تا با شتاب بیشتری دنبال و جابه‌جایی افراد در پروژه‌ها به سهولت انجام شود و اختصاص امتیاز بیشتر براساس آورده فرد مد نظر قرار بگیرد.

این مسئول با اشاره به آورده متقاضیان در بانک‌ها برای اجرای پروژه نهضت ملی مسکن اذعان کرد: باتوجه به اینکه این مبلغ تاکنون یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده، این میزان کافی نبوده و نیاز است اقداماتی برای افزایش آن صورت بگیرد.

اعلایی یادآور شد: به شرط توانمندی بالای پیمانکاران بومی، برای واگذاری ساخت بیشتری از واحدها آمادگی داریم.

گفتنی است در این مراسم جمعی از مدیران حوزه‌های مسکن و مسئولان استان حضور داشتند و وضعیت پروژه‌های مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان